Äh, nu är du sådär territorial igen.NicklasErikJitarr! NEJ!
Om jag lovar dig att du får ändra en rubrik på hoppning så får jag ändra denna? Pretty please?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, nu är du sådär territorial igen.NicklasErikJitarr! NEJ!
Jag är glad för att @OutOfService heter som hon heter nuförtiden. Så mycket enklare.
Nu försöker hon att smyga under radarn genom att inte tagga också...Nänä. Släpper man lös en LenaH bland seniorerna så blir det att städa i veckor efteråt! Försök inte...
Tusan, avslöjad! Blir jag bannad nu?Nu försöker hon att smyga under radarn genom att inte tagga också...
Jitarr! Asgarv!NicklasErikJitarr! NEJ!
Har ihopat pået så svenskan blev okad.
/rubrikkorrigeringsavdelningen
Har ihopat pået så svenskan blev okad.
Jag tyckte bättre om när det fick mig att tänka på grogg.Har ihopat pået så svenskan blev okad.
Jag tyckte bättre om när det fick mig att tänka på grogg.
Det måste vara att du tycker att vi skriver likadant? För liknande avatarer tror jag aldrig vi har haft, och namnen är ju rätt olika. Det ena enkelt och lättstavat, det andra... piffeniffpuffel?
Ja men det var ju det tråden skulle heta! Hallå rubrikkorrigeringsavdelningen!@Trani Hänvisar till befintlig tråd Hinkvis med grogg
Ja! Men alla Tomas. Jag fick en chock då den ena skrev nåt som jag aldrig hade kunnat tro. Tills jag fattade att det var fel person.
Va!? Finns det mer än en Tomas!?