HAHAHAHAH!
@Luff har ju för tusan cyklop på sig och jag ligger på en solstol och göttar mig.
Solar man inte när man badar?! sign sol- och badnovisen
Och jag sa faktiskt förlåt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHAHAH!
@Luff har ju för tusan cyklop på sig och jag ligger på en solstol och göttar mig.
@Blueberry KNIPÖVNING
@Blueberry: Jag blandar ibland ihop dig med @Luff pga era bilder lite samma vinkel och stora glasögon. Förlåt
Vaaa? Är de inte det? Jag visste inte ens att det fanns två!
Nääää.... vad var det, rosa skylt och en uggla? TYP SAMMA SAK!De har olika avatarer i alla fall. Men sssh, strunt i det!
Ja det råder en mystiskt tomas-epidemi här. Måste ju vara så att över hälften av de manliga användarna har döpt sig till tomas_någonting.Ja! Men alla Tomas. Jag fick en chock då den ena skrev nåt som jag aldrig hade kunnat tro. Tills jag fattade att det var fel person.
Att "blanda på" låter som att man är i färd att göra en grogg.Förresten... "Vilka nick blandar du på?" Är det någon slags dialekt? Blanda ihop heter det väl! Eller tar fel på...
Ha, jag hade tydligen bättre koll än många andra.Vaaa? Är de inte det? Jag visste inte ens att det fanns två!
Vaaa? Är de inte det? Jag visste inte ens att det fanns två!
Haha! Kommer dock ihåg att jag bytte nick precis innan @whwycd så jag var först med konstiga w-kombinationer!