Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har i alla fall så gott som alltid haft en avatar, inget nytt påhitt från min sida.Sedan så brukar jag blanda ihop @Thaliaste och @Foinix av någon anledning, jag trodde att det var för att de brukar ha liknande åsikter och ingen har en bild, men nu ser jag ju att Foinix har det så egentligen kanske jag tänker på någon annan.
@Tora och @sassiball blandar jag ihop om de skriver i andra trådar än de där de typiskt "hör hemma"
Det märkligaste måste vara @LindgrenV och @Matmissbrukaren som jag av någon anledning inte kan skilja på. Nu senast blev jag väldigt konfunderad när Lindgren har hittat ett litet hus som skulle passa henne. Hon skulle ju flytta ner på västkusten
Undrar vem som var först? Jag säger att det var jag, @honung har ju inte påstått något annat så det är upp till henne att byta!
Nejnejnej, sålänge ni inte har hästar så är allt bra - inte byta! Borde vara förbjudet att byta hela tiden.
Vilka var det som roade sig med att klä sig i samma avatar samtidigt? @Mammas , @Breaktown & @Sasse ? Var det nån fler? Tre (minst?) i samma tråd, med samma (för mig helt okända ) "kändis" på bilderna. För all del inte en häst, men det borde vara olagligt ändå!
Nä, tacka vet jag folk som @cirkus - heter som hon ser ut!
Du ljuger!Undrar vem som var först? Jag säger att det var jag, @honung har ju inte påstått något annat så det är upp till henne att byta!
Du ljuger!
Kränktast vinner!Jag är kränkt!
Kränktast vinner!
Jamen vad ska jag göra åt det? Rösta typ 13% på dig eller va? Jag tänker INTE byta bort min banksy! NÄVER!Jag är kränkt!
"Kränktast"? Mest kränkt? Kränktaste?
Äh.