Ni som bor i Göteborgsområdet

Glasgow brukar kallas för Skottlands Göteborg, du kanske skulle komma hit och köpa skor istället? Annandagen är dessutom ingen helgdag här, så det mesta har öppet!
Oj, och annandagen är det visst inte heller kom jag på nu! Det är 23 grader utanför fönstret och min hjärna är fortfarande kvar i julen :cautious: Äsch så irrelevant mitt annars mycket relevanta inlägg blev nu! :cry:

Det går ett rykte om att utbredningen av dessa i shoppingcenter sprider sig med raketfart, någon som har sett liknande? Borde man hålla sig ifrån köpcenter nu? Kan de skada någon, sprider de någon sjukdom?🙄😲

WTC-1.jpg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 015
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj