Ja vi är BabblarnaJa! JAG har en babbeltråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi är BabblarnaJa! JAG har en babbeltråd
Om ett par år är vi uppe i Ni som bor i Göteborgsområdet del 42 och alla inlägg handlar om att vi funderar på att dammsuga sovrummetJa vi är Babblarna
Det slutar med att du skrikerOm ett par år är vi uppe i Ni som bor i Göteborgsområdet del 42 och alla inlägg handlar om att vi funderar på att dammsuga sovrummet
Ja! JAG har en babbeltråd
Oj, och annandagen är det visst inte heller kom jag på nu! Det är 23 grader utanför fönstret och min hjärna är fortfarande kvar i julen Äsch så irrelevant mitt annars mycket relevanta inlägg blev nu!Glasgow brukar kallas för Skottlands Göteborg, du kanske skulle komma hit och köpa skor istället? Annandagen är dessutom ingen helgdag här, så det mesta har öppet!
Jo det är annandag påsk, så du har rätt!Oj, och annandagen är det visst inte heller kom jag på nu! Det är 23 grader utanför fönstret och min hjärna är fortfarande kvar i julen Äsch så irrelevant mitt annars mycket relevanta inlägg blev nu!
Aha, kan man säga "annandagen" om påsken också? Jag trodde att det bara var för julen, det känns som ett väldigt juligt ord för mig!Jo det är annandag påsk, så du har rätt!
Annandag jul, annandag påsk, annandag pingst, annandag midsommar... Jag förespråkar även annandag lördag.Aha, kan man säga "annandagen" om påsken också? Jag trodde att det bara var för julen, det känns som ett väldigt juligt ord för mig!
Jag tror inte på konsekvens!Så lät det minsann inte i inlägg #26 i den här tråden... Då verkade du allt rätt lycklig!
Låter lysande!Annandag jul, annandag påsk, annandag pingst, annandag midsommar... Jag förespråkar även annandag lördag.
Där jag är nu är det inte annandag påsk förrän om en vecka!Glasgow brukar kallas för Skottlands Göteborg, du kanske skulle komma hit och köpa skor istället? Annandagen är dessutom ingen helgdag här, så det mesta har öppet!
I en tidsmaskin?Där jag är nu är det inte annandag påsk förrän om en vecka!
Nä, en annan påsk.I en tidsmaskin?
Den enda påsken.Nä, en annan påsk.
Innebär det att det just nu är avsken där?Den enda påsken.
Själv firar jag bara ledigt.Den enda påsken.
Akta dig så att jag inte kallar dig GlennInnebär det att det just nu är avsken där?
Apropå Göteborg...
Akta dig så att jag inte kallar dig Glenn