Trodde alla finlandssvenskar bodde i Göteborg och jobbade på Volvo eller skf
Nä, en drös bor i Borlänge och jobbar på SSAB också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde alla finlandssvenskar bodde i Göteborg och jobbade på Volvo eller skf
Förstör inte min världsbild nu.Nä, en drös bor i Borlänge och jobbar på SSAB också
Du menar sverigefinnar?Trodde alla finlandssvenskar bodde i Göteborg och jobbade på Volvo eller skf
Jag var på Ikea i Kållered förut och fikade, deras cheesecake var förvånansvärt god. Tror kanske dom stänger snart?Sitter på kungsmässan och äter nu så här är det öppet
Jag tycker Ikea i Bäckebol är bättre. Och de har säkert också öppet.Jag var på Ikea i Kållered förut och fikade, deras cheesecake var förvånansvärt god. Tror kanske dom stänger snart?
Dessa ungdomar som ska slänga sig med engelska uttryck. Själv föredrar jag ostkaka.Jag var på Ikea i Kållered förut och fikade, deras cheesecake var förvånansvärt god. Tror kanske dom stänger snart?
Polisen är mycket förtegen i dagsläget men har startat en utredning om eventuella maffiakopplingar till utbrottet. Boende uppmanas öppna ventilation, dörrar och fönster eller stanna utomhus samt hålla sig uppkopplade.
Kopplerilagen.I stan var de restauranger som finns öppna (även om de inte är så många i vår liss
Ska man börja koppla människor nu också? Kopplingstvånget går verkligen för långt, över alla gränser.
Det var aldeles för länge sedan jag åt ostkaka.Dessa ungdomar som ska slänga sig med engelska uttryck. Själv föredrar jag ostkaka.
Det var aldeles för länge sedan jag åt ostkaka.
Måste fara till affären och köpa nu bums. Om den är öppen.
Åker till en svensk affär. Så klart.Men tänk om de bara har cheesecake?
Jag åt sallad till lunch till efterrätt blev det två kexchokladMen tänk om de bara har cheesecake?
Du letar på fel ställe. I Göteborg finns flera stycken.Jag hittade inte en enda öppen resturang i Gällivare.
Nu känner jag mig diskriminerad. #kränktDu letar på fel ställe. I Göteborg finns flera stycken.
Läs rubriken! Tråden är bara för göteborgare.