Säger du i jobbet med?Jag har funderat på ordet "på"
Min kompis säger alltid att hon har "varit på byn" eller "varit på skolan"
För mig låter det som att hon har varit på taket på skolan.
Jag säger i skolan.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger du i jobbet med?Jag har funderat på ordet "på"
Min kompis säger alltid att hon har "varit på byn" eller "varit på skolan"
För mig låter det som att hon har varit på taket på skolan.
Jag säger i skolan.....
Jag säger aldrig att jag är på jobbet... säger nog att jag jobbar.Säger du i jobbet med?
Jag säger aldrig att jag är på jobbet... säger nog att jag jobbar.
Ja det är en lögn.. Jag gör inget alls på jobbet...SÄGER att du jobbar, ja
Jag har inte läst hela tråden, men här i stan är i alla fall matbutiken öppen som vanligt
Min närmsta butik är öppen idag och var det igår också.Min med, idag. Igår var den inte öppen som vanligt (dock var den öppen)
Ja. Vi hade ett nytt mässlingsfall i Bergsjön i veckan.
De uppmanas åka till Hede fashion outlet.Vi bryter för ett Viktigt Meddelande till Allmänheten:
En smittsam epidemi sprider sig just nu i Göteborgsområdet. De drabbade lider av spridda ryckningar i ansiktsregionen och kramper i magtrakten. Polisen är mycket förtegen i dagsläget men har startat en utredning om eventuella maffiakopplingar till utbrottet. Boende uppmanas öppna ventilation, dörrar och fönster eller stanna utomhus samt hålla sig uppkopplade.
Jag har rött hår.. Jag är nog dödssjuk.Jag har en röd hund, behöver jag vaccinera mig?
Är du vaccinerad? Det är nog därför du är i jobbet istället för på.Jag har rött hår.. Jag är nog dödssjuk.
Nä missade vaccinationen för "röda hår- sjukan."Är du vaccinerad? Det är nog därför du är i jobbet istället för på.
Vi har så himla ont om parkeringar i stan. Jag cyklar i och för sig mest men ändå.Min närmsta butik är öppen idag och var det igår också.
Men jag var ändå inte där. Bara utanför på parkeringen.
Aha vi har rätt bra med parkeringar här. Däremot har jag ont om cykel dvs jag har ingen cykel.Vi har så himla ont om parkeringar i stan. Jag cyklar i och för sig mest men ändå.
Ja var kan man annars läsa om att man kan ha en kalv i koppel.
Trodde alla finlandssvenskar bodde i Göteborg och jobbade på Volvo eller skfJag har några finska vänner. Men dom bor inte i Göteborg.