Du låter som en riktigt bra förstående morsa
Synd att hon inte är lite äldre, men hon kanske kommer hit om några år.
Önskar verkligen att min mamma orkade hålla på som du gör med skolan osv, min mor har ju sina egna problem så hon har inte orkat med allt hon borde. Vilket jag har förstående för.
Just mediciner har jag alltid sagt nej till från att det börjades erbjudas till senast förra veckan när jag och handläggare pratade. VILL INTE.
Jag kollade på apoteket för något annat och såg en ask med rosenrot tabletter som ska hjälpa mot ångest, stress och sån skit. Köpte bara för att se hur det gick och nu 16 dagar efter så har jag känt STOR förändring och mina nära ännu större.
Plocka diskmaskinen är bara tråkigt nu, inte
jobbigt.
Enda det innehåller är exctract av rosenrot, även arctic root kan det kallas.
Jag är liksom ok med naturmedel men vägrar anti depp tex.
Vet inte om det är ok för henne att äta, står på asken 12 år och upp, men låter det intressant kan du rådfråga apoteket. Och verkligen fråga vad hon känner över detta, det här är av känslan jag får väldigt väldigt svag lugnande.
Äter även vitamin D som gör att det känns bättre att göra saker, jag är nästan jämt energilös vet inte hur det är med din tjej. Och gör jag något försvinner ångest.
Men vill hon inte ska hon absolut inte bli pressad men det vet jag att du vet.
Jag ska nog ta efter din dotter nästa gång jag får ångest eller bryter ihop och skrika ut ''JÄVLA ÅNGEST''
Jag är också känslig för ljud och har alltid öronproppar med mig var jag än ska.
Tycker inte alls du är egocentrisk, du bryr dig ju som bara sjutton