Neeeeeeeeej!!!!!

Och...eh...:love::love::love::love::love:
img_6063.jpg

Pappa undrade om jag vill följa med honom upp på lördag. så...eh...är det någon händelsevis passerar sträckan "Hudiksvall" - Uppsala (alt. Hudiksvall - Åre :p ) i veckan som kommer så hojta :rofl: :love:

Och eftersom jag ändå gjort om totalt hemma passade jag nu på att åter-mimifiera lite! :D (affischerna hade stått och samlat damm bakom byrån sedan pojkvännen flyttade in och vi gjorde om helt här hemma med möbler och så...men nu är det finfinfint! :bump: NU har jag fått det PRECIS som jag vill ha det! :D )
wpid-20140708_143832.jpg

Inga poliser än! :D :angel:
Igår kom pappa på besök och hade med sig lite grejer från mamma. Jag tror verkligen att han förstår hur mycket jag tänker på henne, förutom lite smycken och så, så hade han med sig en "dagbok" där hon skrev om sin stavgång, puls och blodtryck och annat. Den sista anteckningen var samma dag som hon blev sjuk (hon hade varit ute och gått på morgonen/förmiddagen och när hon precis kommit hem blev hon dålig) och sådana saker. ..det känns fint :)
Jag sa också att jag inte längre har något emot att träffa "henne" nu, men att det i så fall är på neutral mark. Så vi får väl se :)
Dalatrippen gjorde nog väldigt mycket för mig, fick landa ordentligt! :love:

Senast ändrad:
Jag är så arg så jag kokar, och jag skiter fullständigt i om jag får en massa skit från hela jävla släkten (även om det vore fruktansvärt orättvist då JAG inte gjort något fel..än.
Jag är van vid att vara släktens "svarta får" men nu tänker jag lägga den bördan där den hör hemma en gång för alla. Någon har gått långt åt helvete över gränsen och jag erkänner vikligt att jag nu definitivt avskyr den där sjuka jäveln!!! :mad:
Måste se till att jag har back-up (vilket inte borde vara så svårt...) sedan skiter jag högaktningsfullt i om det slår runt och blir fullt krig i släkten!!!!! :mad:
Fy fan...fan...fan...:cry:
Men jag får försöka ta tag i det imorgon, måste försöka sova och samla mig först, men aaaaaaaaaaargh!!
:devil::mad::banghead::eek::rage:

Men jag får försöka ta tag i det imorgon, måste försöka sova och samla mig först, men aaaaaaaaaaargh!!
:devil::mad::banghead::eek::rage:

Helt rätt, en natts sömn ger ofta bra perspektiv på händelser, och har en tendens att vaska fram rätt åtgärd. Helt utan att man behöver göra mer än att... sova.

Nog så svårt ibland.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 891
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 664
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka