Neeeeeeeeej!!!!!

Och enligt farmor (var tvungen att ringa och kolla så att hon faktiskt var okej...) hade han sagt att min lillebror är psykiskt instabil "för det märks ju på honom...) :mad:
Den enda instabila i det hela är nog han...!:eek:

Bara bra, trött av värmen och medicin men annars ingen fara på taket :) (så jag hoppas han får vänta lääääänge på sitt arv. ..! :mad:) nu har jag börjat röra om i grytan i alla fall, för nu räcker det! :mad:
Förresten, bandet sitter kvar på armen än! :D
Men det lossnar nog snart :/

...och så ljuger han för mig! :mad:

Jag saknar mamma så det gör ont...och skulle behöva släkten mer än någonsin, men den ena är bannemig värre än den andra och resten har jag ingen kontakt med (än så länge har jag ju mormor och farmor men får farbror som han hoppas på har jag väl bara mormor kvar snart :eek: )
Blä! :cry:

Senast ändrad:
Det låter som du behöver buke :) mer än en släkt som inte är bra för dig.
Vad skönt att det gick bra för din pappa i kraschen. Är det han som ljuger för dig? Du vet att du alltid kan skicka sms eller pm om du behöver.

@Sonic76 - när du minst anar det ;)
@hemlig - Ja, han ljuger om "henne"...:mad: Att hon finns där har jag inte något emot direkt, men att han ljuger om deras relation! :mad:
Utan er hade jag inte suttit här i ett helt stycke nu...och jag tänker INTE låta dem slita sönder mig. Punkt.

Men vad jobbigt, han går ju verkligen fram och tillbaka verkar det som.
Stor kram!
Jag tror tyvärr att det är hon som manipulerar honom...när jag tänker efter så är det bara hon som skriver gullegullkommentarer...då får jag liksom känslan av att hon vill "visa oss"??
Kram! :love:

Nu har jag kört slut på all negativ energi med 3, 5 km powerwalk (blev sent iväg till gymmet så jag fick traska på så fort jag kunde - och hann!) 1 timme BodyJam och nu 4, 5 km promenad hem (gick lite vilse så det blev onödigt långt :p) men nu är jag vääääldigt nöjd med mig själv! :bump:

Det är bra att du inte låter dem knäcka dig @whwycd och att du känner stöd av oss här på buke. Jag hoppas verkligen att vi kan få till så att du kan komma hit och hälsa på en sväng också om du vill det.

Kramar!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Jag skulle ju åkt upp till pappa imorgon, men nu blev det inte så (kom på att jag har annat att göra, tider som jag inte får missa...) och ja, igen så frågade han om det var ok ifall "hon" var där. Jag sa att jag egentligen inte skulle haft något emot det, och föreslog då att vi kunde ses i stan nu på fredag istället eftersom de tydligen skulle vara här då (d.v.s. på neutral mark) men nu slog mig en HEMSK tanke!
Pappa sa att han skulle dela upp mammas smycken och "krimskrams" i tre påsar och ge en varsin till oss barn...jag tror inte att någon av mina bröder har användning för örhängen o.s.v. så nu känner jag ju snarast att risken är stor att det faktiskt är HON som får använda dem?!? :eek:

Självklart ska inte hon använda din mammas smycken! Förklara för din pappa att du faktiskt själv vill vara med och dela upp det han kallar för krimskrams. Om det är värdefulla smycken så går det säkert att dela upp hennes övriga ägodelar så att det ändå blir jämt mellan er syskon men jag tycker verkligen att du ska få välja först eftersom det är du som ev. kommer att använda sakerna.

Du är verkligen fantastiskt storsint som kan tänka dig att träffa henne och det ska du ha all cred för.

Kramar!

Fast smycken brukar man ju fördela på barnen, oavsett kön. Fruar/flickvänner har ju inte sällan sin makes mors smycken som gått i arv.

Jag har t ex fått en del smycken från min mans farmor, som jag i o f s aldrig använder och heller inte vill ha (bad makens syster att ta dem istället)

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 891
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 664
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka