Neeeeeeeeej!!!!!

Min farbror visade sig vara en riktig "dramaking"! Tydligen var det inte på långa vägar så illa som han ville få det till! :mad:
Hur fan kan man sprida sådant om man faktiskt inte VET hur det ligger till?!?
Ska se om de på avdelningen vill prata med mig om jag ringer, det är ju inte säkert...

Så himla tråkigt att folk inte kan försöka vara lite försiktiga i sina uttalanden om så känsliga ämnen som andras hälsa.

Ta det lugnt och glöm inte andas. Du är den bästa resurs du har så du måste ta hand om dig.

Min farbror visade sig vara en riktig "dramaking"! Tydligen var det inte på långa vägar så illa som han ville få det till! :mad:
Ska se om de på avdelningen vill prata med mig om jag ringer, det är ju inte säkert...

Men vad säger du :eek: Hittade han bara på alltså? Är han inte riktigt riktig eller? Sådant hittar man väl inte på saker om.

Jag hoppas att du får prata med dem direkt på avdelningen. Om din farmor inte uttryckligen har sagt att hon vill ligga där inkognito så får de ju lämna ut hur ens anhörige mår.

Jag hoppas så att det är positiva nyheter!

Hittade på tror jag inte. ..men jag tror oron tog över förnuftet helt och hållet...:(
Jag känner honom ärligt talat inte, och har inga behov av det heller känner jag.

Ingen fara med tanten! :love: ont såklart men det blir bättre och om ingen försämring sker blir det en vårdplanering måndag eller tisdag, så får de ta ställning till om hon kan åka hem med ökad hemtjänst, eller om hon behöver mellanlanda på ett korttidsboende först.
Puh! Nu kan jag lägga energin på att överleva P&L! :D

wpid-mms_img-1863339440.jpg

:love::love::love: :d :d
Den där mannen alltså...:love:

Kunde tyvärr inte se mms:et som Athena skickade (gammal och krånglande telefon...), men antar att det var något i den stilen :D

Mmmmh! Och det kommer meeeer! :love::love:

Fast jag har inte sett honom något mer (än) däremot har jag kramat på både Heavy och deras fd gitarrist som gästspelade :D
Men jag hoppas att vi får chansen att träffa Hjalle "på riktigt" också...(han är så otroligt...trevlig...att krama på! :D :o :love: :d jag hoppas innerligt att vi kan få till en bild på dem (eller någon/några i alla fall) med @athena_arabians också! :) ska göra mitt bästa :)

Tydligen var det inte på långa vägar så illa som han ville få det till! :mad:

Man tolkar informationen man får och så tror man att det är så dom har sagt på sjukhuset. Men information är inte statisk och när det gäller hälsan rör sig ju verkligheten hela tiden och många personer är inblandade i vården. Så vilket svar man får beror på vem och när man frågar och en massa andra faktorer, och så kommer ens egen tolkning uppe på det. Egentligen är det ett under att det inte blir fler missförstånd än det blir.

Plus att nu kan ju @whwycd göra egen sushi! ;) :D

Själv fortsatte jag softningen på soffan idag, det var bra för mig att i veckan göra avslappnande saker. Fäboden var väldigt lugn och läkande :up: och jag hade nog inte tagit mig dit på egen hand den här veckan :)

ullo skrev:
:love: Underbara @whwycd som sagt!! :love:
:love::love:
(förresten ska jag visa sedan vilka ursöta små neccessärer jag fick av @ullo :love: och...äh jag kommer bildbomba tråden senare! :D )

@athena_arabians - det var verkligen underbart där på fäboden...så otroligt vackert och läkande, som sagt :)

Igen - stooooooooort tack för denna underbara vecka! Tiden verkligen FLÖG iväg... (på gott och ont) :love:

Jag var upp till farmor på förmiddagen, det går verkligen ingen nöd på henne :D Hon säger precis hur hon vill ha det, och sköter sig riktigt bra :)
Som det verkar nu kommer hon hem med rullator och ökad hemtjänst "bara" och det verkar inte behövas rullstol heller. Får väl se vad de säger på vårdplaneringen i morgon.
Skönt att veta :) (förövrigt hoppas jag att hon får något gott imorgon, hon fyller ju år! :D )

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 893
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 664
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka