Neeeeeeeeej!!!!!

...nu är det exakt två månader sedan mamma släppte taget och lämnade oss i stor sorg och saknad... :cry:
Men jag skulle ljuga om jag sa att denna tid har varit hemsk, för det har den inte. Tragisk, vidrig, smärtsam och sorglig, visst. Men inte hemsk.
Tack vare alla er här på buke (både gamla och nya fina vänner :love:) har jag det faktiskt riktigt bra...det har kommit så otroligt mycket gott ur allt detta tragiska och jag har enormt mycket att vara tacksam över.
Men ändå, det var alldeles, alldeles för tidigt. Hon skulle fått vara kvar bland oss i mååånga år till! :(
Hoppas hon har det bra där hon är nu...och jag vet, verkligen, att hon vakar över mig.
Min vackra ängel :love:

Ibland är det faktiskt bara rent mod som krävs för att våga se världen i andra nyanser än svart/vitt. Du vågade öppna för möjligheterna att ändra ditt liv, tänk bara så rolig sommaren kommer att bli om du fortsätter dina road trips.

Att du lever förminskar inte din smärta över din mors död. Men den nyanserar den en smula, och det tror jag vi behöver för att inte gå under.

50 nyanser av sorg.

Men, hade jag vetat att det var arbetskraft du var så hade jag ju bjudit in dig till mig med. Vi har massor att renovera :p (och mindre plats för gäster tyvärr, än så länge).

Underbart att läsa att du just nu kan vila lite från allt det jobbiga och få må bra. Det är du värd alla gånger! Kramar till dig@whwycdoch till @Texaz som tog emot dig med öppna armar.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 150
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 895
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 674
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V