Neeeeeeeeej!!!!!

brunocb-red-rose-18245.png

Beklagar din förlust. Du fixade det och kommer att vara starkare när du landat och fått distans. Fokusera nu på fina minnen och ge dig tid att sörja

Nu har hon somnat in...:cry::cry::cry:
Gissa om jag är glad att jag stannade kvar hos henne i natt? :(
Åh lilla gumman
Tårarna bara sprutar när jag läser detta. Jag vet inte vad jag ska skriva, jag vet att vi inte kan göra något för att fylla det enorma tomrum som du nu känner och det gör mig så ont att du nu måste genomlida detta.
Mina tankar går till dig och din familj
Kram

Vad skönt att du stannade inatt. Det var nog meningen så att ni fick något av ett avslut. Jag beklagar verkligen sorgen. Jag tänker på dig och håller om dig i tanken.
Många varma kramar

Älskade Mimmi, vad fruktansvärt sorgligt för er. Samtidigt är det också trösterikt att du fick vara hennes stöd, att hon inte var ensam.

Krama varandra mycket, och låt dig känna alla känslor som kommer. Våga gråta och skratta, skrika och vara tyst, minnas och sakna.

Vi finns här när du behöver oss.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 904
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 685
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 972
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka