Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag ensam hos mamma som sover lugnt och tryggt, tidigare idag var hon orolig, rosslig och visade små tecken på smärta men de har fått ordning på det, så just nu är det stabilt. Det är skönt.
Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är "bitter" över alla "valborgsfirare" på fb...typ "jaha, festa och ha kul ni, medan jag sitter här med mamma..." men det är säkert en helt naturlig tanke - för det var ju inte så här det skulle bli!
Längtar tills att de kör in en säng åt mig, för nu är jag så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna nästan
Måste erkänna dock att det är skönt att vara här själv, så kanske känslorna kan släppa loss lite, det vore nog bra.
Kram på er, och tack för att ni finns!![]()
Jag sover aldrig så gott som när jag är på sjukhusSå skönt det låter att du och din mamma får vara ensamma med varann nu. Hoppas du också får sova.
Jag är nästan rörd över all värme du möter här. Vad ska då inte du vara?
Exakt!Det är klart att hon gör - där hon är.
Jag är noga med att ta hand om mig själv på bästa sätt, så att jag kan vara bästa tänkbara stöd till både mamma och mig själv...sover/vilar, äter, hämtar friskluft, gör mindfulnessövningar, löser korsord o.s.v. behöver jag prata med någon utomstående så finns kuratorn.Håll henne sällskap så länge du orkar. Men glöm inte att sova mellan varven.
Nu är jag ensam hos mamma som sover lugnt och tryggt, tidigare idag var hon orolig, rosslig och visade små tecken på smärta men de har fått ordning på det, så just nu är det stabilt. Det är skönt.
Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är "bitter" över alla "valborgsfirare" på fb...typ "jaha, festa och ha kul ni, medan jag sitter här med mamma..." men det är säkert en helt naturlig tanke - för det var ju inte så här det skulle bli!
Längtar tills att de kör in en säng åt mig, för nu är jag så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna nästan
Måste erkänna dock att det är skönt att vara här själv, så kanske känslorna kan släppa loss lite, det vore nog bra.
Kram på er, och tack för att ni finns!![]()
Jag är noga med att ta hand om mig själv på bästa sätt, så att jag kan vara bästa tänkbara stöd till både mamma och mig själv...sover/vilar, äter, hämtar friskluft, gör mindfulnessövningar, löser korsord o.s.v. behöver jag prata med någon utomstående så finns kuratorn.
![]()