Neeeeeeeeej!!!!!

Ni lyfter mig på ett fantastiskt sätt, och även om det bara finns en utväg så vet jag att här finns allt jag kan tänkas behöva för att stå ut!
Ni skriver att ni inte finner ord. ..jag känner likadant, jag finner inga ord som är tillräckliga för att visa min tacksamhet för att ni finns här på alla möjliga sätt!!
Älskade, underbara buke! ♡♡♡♡♡♡

Fy för att ryckas fram och tillbaka mellan hopp och förtvivlan! Lider verkligen med dig i denna sorgekarusell.

Kram!

Jag har varje gång jag haft möjlighet gått in på Buke och öppnat denna tråd det första jag gjort för att se om du uppdaterat. Lika glad som jag blivit när det har sett ljusare ut lika ledsen blir jag när det kommit tråkiga besked.

Stora kramar till dig, trots denna svåra tid så märks det i dina inlägg att du är stark.
Jag vet att du kommer komma ut ur detta när du är redo för det men tillåt dig själv att sörja, bli arg eller vad du känner att du behöver.

Jag är en av dem som följt tråden i tysthet. Har följt växlingarna mellan hopp och förtvivlan, och jag hoppades och trodde i ett skede att allting skulle ordna sig. Är ledsen för att det inte gör det ändå, och önskar dig och familjen all styrka för det ni är i nu och det som kommer. Stor kram!

Vilken fruktansvärd väntan. Vilken skärseld. Ibland är det väldigt tungt att vara människa, och det finns uppenbarligen inget att göra för egen del mer än att... andas.

Jag tycker du är fantastiskt modig och stark. Alla mina tankar är med dig.

Så fruktansvärt ledsen jag blir för eran skull :cry: Jag blev så glad när du skrev att ni hade sett små livstecken också nu detta :( Jag kan inte tänka mig hur fruktansvärt det måste vara för er att slitas mellan hopp och förtvivlan. Jag hoppas fortfarande på ett mirakel och jag sänder varma tankar och många varma kärleksfulla kramar <3

Jag har också följt tråden i tysthet och inte vetat vad jag ska säga. Jag tror inte att några ord kan lindra din sorg. Du har vänner omkring dig och det glädjer mig men det kommer ändå att vara en tuff tid. Ett ordspråk som jag gillar är "Tough times never last, tough people do" och du verkar vara en stark person med bra verktyg att ta dig igenom jobbiga saker. Jag tänker på dig dagligen och önskar dig allt gott. Kram.

Ni lyfter mig på ett fantastiskt sätt, och även om det bara finns en utväg så vet jag att här finns allt jag kan tänkas behöva för att stå ut!
Ni skriver att ni inte finner ord. ..jag känner likadant, jag finner inga ord som är tillräckliga för att visa min tacksamhet för att ni finns här på alla möjliga sätt!!
Älskade, underbara buke! ♡♡♡♡♡♡

Näe, nu börjar jag gråta.
Det är så många känslor i den här tråden.

Håller med @Blueberry mycket känslor i denna tråden och ett så fint nätverk, trots att jag inte känner TS mer personligen så har detta berört mig otroligt mycket. Trots att det ser mörkt ut hoppas jag att ni får den bästa hjälp och omsorg som går utav denna situationen. Kram!

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 903
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 679
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka