Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har "pm:at" @aididodii nu, så får vi selil-sis post: 16371649 skrev:
Jag är i Hudiksvall just nu, annars bor jag i Uppsala.,
Jag vet inte hur länge jag blir kvar här, men lär veta mer när vi träffat läkaren idag...
Och oavsett kommer det nog inte komma någon reaktion förrän jag är hemma och verkligheten slår mig med en dunderklubba!![]()
Jag får försöka göra det...men...
Ni är underbara! Jag kommer absolut försöka ta mig iväg, åtminstone till @ajdidodii som verkar bo nästan nära
Förresten undrar jag om det finns någon som kan tänka sig att vara typ "krisjour" som jag kan ringa om jag behöver när...ja
Skicka gärna nr i separat pm så kan jag spara som nödnummer...risken finns att det kan bli "obekväm" tid också :/
Jag funderar på om jag ska ta med mig en blomma eller något till pappa, och en nalle till mamma, som hon kan ha hos sig?
Eller är det bara dumt?
Ni är underbara! Jag kommer absolut försöka ta mig iväg, åtminstone till @ajdidodii som verkar bo nästan nära
Förresten undrar jag om det finns någon som kan tänka sig att vara typ "krisjour" som jag kan ringa om jag behöver när...ja
Skicka gärna nr i separat pm så kan jag spara som nödnummer...risken finns att det kan bli "obekväm" tid också :/