Neeeeeeeeej!!!!!

:love:
Jag är i Hudiksvall just nu, annars bor jag i Uppsala.,
Jag vet inte hur länge jag blir kvar här, men lär veta mer när vi träffat läkaren idag...:(
Och oavsett kommer det nog inte komma någon reaktion förrän jag är hemma och verkligheten slår mig med en dunderklubba! :(:(

Erbjudandet kvarstår iaf :)

Du vet ju var jag finns både här och på fb, så känner du att du vill komma eller bara prata är det bara att du hör av dig så löser vi det :)

@lil-sis Tack! Den andra är väldigt lik (både utseende och personlighet) lite blygare bara.

Jag har svarat @whwycd nu. :)

I hästhagen brukar det se ut såhär:
10006967_10203435355552626_316088995_n.jpg

Dvs en ponny på varje sida som kliar tillbaka.

Sedan har vi Kraxen inne
1558590_10203142322586985_1041769295_n.jpg

Och vackra solnedgångar!
622577_337932002954018_395241550_o.jpg

Så det är bara att komma! Nu ska jag inte kapa din tråd mer, vi kan ta resten i pm.:up:

Jag får försöka göra det...men...

Du ska inte känna att du måste tacka ja till oss som erbjuder dig vårt stöd just precis nu för vi gör det inte för våran skull utan för din skull. Iallafall jag (jag kan ju bara prata för mig själv) finns för dig inte bara just nu utan även om en vecka, om en månad, om tre månader eller om ett år. Erbjudandet är inte tidsbegränsat utan du hör av dig om och när du vill ha mitt stöd. Om du känner att du behöver få vara ifred så är det helt okej och känner du att du vill prata så är det helt okej det med. Du får hela övervåningen för dig själv med egen dusch och egen toalett så du behöver inte känna att vi måste gå på varandra om du vill vara ifred. Om du vill sitta ute på trappan och titta på solnedgången så är det lika okej som att prata och gråta tills vi båda är hesa och natten övergår till morgon.
Vi har en helt underbar natur här och solnedgångarna är helt fantastiska att gråta till, le till och att hämta kraft ifrån. Fotot på min avatar är taget precis här utanför en helt vanlig dag precis som solnedgångsfotot jag har på på fb. Jag älskar solnedgångarna här för de ger mig hopp om en ny dag med nya krafter, om nya möjligheter och nya chanser. Livet är tufft och ibland är det tuffare än vanligt och att då få hämta kraft ifrån naturen, ifrån djuren och ifrån vinden är mitt sätt att trots allt hålla livet på rätt håll.
Du behöver inte bestämma en massa saker just nu utan försök att bara flyta med litegrann. Fundera inte så mycket på om du och dina bröder och din pappa kommer kunna stödja varandra i sorgen utan ta det som det kommer. Kanske kommer ni kunna stödja varandra och kanske kommer ni inte kunna det och kan ni inte det så finns det flera här på buke som tar emot dig med öppna armar.

Hör av dig när och om du vill och känn inte att det har gått för lång tid eller att du kräver för mycket för jag ger det jag kan och det jag har.

Kramar i mängder

Ni är underbara! Jag kommer absolut försöka ta mig iväg, åtminstone till @ajdidodii som verkar bo nästan nära :)
Förresten undrar jag om det finns någon som kan tänka sig att vara typ "krisjour" som jag kan ringa om jag behöver när...ja :(
Skicka gärna nr i separat pm så kan jag spara som nödnummer...risken finns att det kan bli "obekväm" tid också :/

Ni är underbara! Jag kommer absolut försöka ta mig iväg, åtminstone till @ajdidodii som verkar bo nästan nära :)
Förresten undrar jag om det finns någon som kan tänka sig att vara typ "krisjour" som jag kan ringa om jag behöver när...ja :(
Skicka gärna nr i separat pm så kan jag spara som nödnummer...risken finns att det kan bli "obekväm" tid också :/

Du får ringa till mig när som helst, du har mitt nummer i pm :)

Även här kan du få komma och bo om du behöver. Kan inte erbjuda så mycket mer än en säng, en katt, mat och sällskap dygnet runt. Men ändå!

Jag funderar på om jag ska ta med mig en blomma eller något till pappa, och en nalle till mamma, som hon kan ha hos sig?
Eller är det bara dumt?

Jag och mina syskon köpte en nalle till min mamma när hon låg på Onkologen, hon har alltid älskat kramdjur. Hon fick ha den med sig i kistan också.

Jag känner inte dig men tänker på dig någon gång varje dag. Vet vad du går igenom. Kram.

Min sömn är åt skogen just nu så är med all säkerhet vaken till iaf 03! Linjen är öppen.

Hon skulle flyttas till någon annan avdelning (där det är "lugnare" både för henne och oss) idag.
Pappa ringer nog avdelningen snart och hör med....nä vänta, han ringer nu :o
...så; natten har varit lugn, men hon rycker med ögonlocken och andas själv. Ändå är det tomt, det finns ingenting kvar...måste vara någon reserv hon går på eller något :(

Vi åker in om ett par timmar om inget händer innan dess.
Moster, som vi hoppades skulle vara hos mormor när....(har fortfarande svårt att sätta ord på det, men så får det vara) kommer hit, så vi får hitta någon annan nära som kan rycka ut när det blir dags :(

Tack för att ni finns! :love:

Jag hoppas fortfarande på ett mirakel och jag hoppas att ni alla får det stöd och den stöttning ni behöver oavsett vad som händer. Jag tänker på dig och på din mamma.
Många varma kramar

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 151
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 897
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 944
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka