GotAsecret
Trådstartare
Ja, men vart?Då så är det nog bra om du är någon annan stans när det kommer.
Så att ert förhållande slipper att ta den nötningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men vart?Då så är det nog bra om du är någon annan stans när det kommer.
Så att ert förhållande slipper att ta den nötningen.
Tacka ja till de erbjudanden som du har fått här i tråden.Ja, men vart?
Ja, men vart?
Inga men.Jag får försöka göra det...men...
Du är välkommen hit också vännen!
Du får gärna vara arg och ledsen här, skrika om du behöver det.
Det finns en häst att rida på och pyssla med och 3 hundar som mer än gärna tar hand om dig.
Är du i Gävle nu eller vart är du?
Jag bor ju bara 1h från Gävle med bil och kan hämta dig där om det behövs.
Jag VET att jag KOMMER att behöva stöd i det här, men jag är ytterst tveksam till att jag får det av pappa och bröderna, vi har inte den relationen, det visas inga "svaga" känslor från något håll.
Nej, du har ju helt rätt i att jag inte ska UTGÅ ifrån det, men..(det finns så många "men..." i allt detta känner jag, men så får det vara) det visar sig ju när (det är ju inte en fråga om "om" längre ) när vi väl är där.I det här läget skulle jag inte utesluta dem innan jag prövat ... Att ni inte stöttat varann innan kanske inte betyder något nu. Ni har ju aldrig varit i just den här situationen tidigare.
Men det är klart att kurator/präst också kan vara guld värda.
Hmm...jag ska nog höra med vår vän E om hon kan göra något...hon är ett enormt stöd redan nu. Kanske helt enkelt skulle fråga om jag kunde vara där ett tag?
Då är det nära här dessutom, men det är klart, hon jobbar ju mycket och oregelbundet (och då har hon hunden med sig...) så jag vet inte om det ger så mycket.
De har fullt upp med sin egen sorg, så det skall du definitivt inte lägga på dem.Jag VET att jag KOMMER att behöva stöd i det här, men jag är ytterst tveksam till att jag får det av pappa och bröderna, vi har inte den relationen, det visas inga "svaga" känslor från något håll.
Fast delad sorg kan också vara ett stöd. Det ena är inte rättare än det andra, snarare är det nog individuellt.Instämmer med kayoba mfl, om du känner att en präst skulle vara ett stöd för dig så ta det stödet.
Jag tror faktiskt ändå att din familj kommer att stötta varandra även om du inte riktigt förväntar dig det (ibland blir man förvånad!). Min familj och min fars vänner var ett enormt stöd för mig när han gick bort.
Du kan få komma hit också, det kan vara lättare ibland att dela allt med en främling som du inte behöver träffa igen. Eller så ser jag till att du kan bo i familjens sommarstuga om du behöver vara ensam.Ja, men vart?