Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad då tjocksmock... *asg*
Jag satt just och funderade på om veterinären missat en sten en gång i tiden på honom
I går på Ultuna fick jag frågan om min pålle var en Quarter, när jag svarade att "nej, han är ett halvblod med 75% fullblod i sig" såg hon som frågat ut såhär
Ha ha, precis
Jag kanske ska göra lite mindre samlande övningar, för han måste ju ha fått en väldigt stor rumpa, då man tydligen kan missta honom för en annan ras nu...
haha, nä det är ju inte det och att stana blir lite fel och ja, menmen det är tur att gammle Farez är en snäll härre som vet att matte är lite konstig ibland och gör det man ber honom om
Ella_99: hihi, ja det är lite svårt men jag börjar hitta balansen det ser hel mysigt ut på dina bilder det är så trist när bilderna inte blir så bra alltid
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hundavel & Ras
Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
Hundavel & Ras Min hane är krypt och hans ena öra ligger inte riktigt så platt som det borde. Han var billig. Men perfekt för mig som inte närt planer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.