Ja, om vi säger att vittnet sett MM, så hade hon ju allt att vinna på att hamna i lottning med en god. Hade det handlat om en ond som kommit upp för lottning borde hon lagt rösten på någon annan, för att säkert åka själv. Hänger du med nu? Så OM hon blev vittnad, så borde det tyda på att du är god (om det var du som lottades mot henne?).
Fast det håller jag inte riktigt med om dock, när MM röstade så hade hon flest röster. På andra plats låg Cirkus, på tredje plats låg jag. Hade MM i det läget röstat på t.ex mig hade hon troligen definitivt lynchats (hon röstade 3 min innan DL, Niyama röstade sen på Drama och du och Kinder missade att rösta helt) och frågan skulle bli varför en ond inte försökte rädda sig genom att lägga upp sig i lottning mot cirkus? (med det troliga misstanken om att hon inte ville lottas mot en kollega) Även om Cirkus är ond (vilket jag inte alls är säker på) tror jag inte MM kunde ha gjort så mycket annat än röstat på henne i det läget oavsett, och sen antingen hoppas på slumpen eller att någon av de som inte röstat än skulle bestämma utgången... Såklart kunde hon ha röstat på mig, och låtit Puff ändra röst till mig också... Men då börjar det hela verkligen gå överstyr.
Sen skulle Cirkus såklart även kunna vara fåret antar jag...
Fast jag kanske överanalyserar det hela totalt?