Nätdejting!

Sv: Nätdejting!

Känner igen detdära, vart lite samma erfarenheter för mig :yuck:

Oh 49 kr i månaden är ju överkomligt! Tänker att det är mest äldre på MP, men det kanske bara är för att min mamma vart med där i hundra år ;) men tycker du att det är det många där i 20-30-årsåldern? :p

Sv: Nätdejting!

Jag skulle nog vilja påstå att det kan fungera riktigt bra, i alla fall om man inte "letar för noga". Jag träffade min man 2008 på nätet, mest för att det var roligt o tramsa med folket på internet. Trodde aldrig det kunde bli något ordentligt med det. Satt säkert o snackade via MSN o Passagen (tror jag det var) i en månad innan vi bytte nummer o avancerade till o smsa varandra. I mitt fall var det nog tur att min väninna knyckte min telefon o bjöd hem honom till mig annars hade vi säkert suttit där o tramsat än. Jag ville ju absolut inte ha nån snubbe o via internet skulle det ju aldrig gå, TRODDE JAG. Men tänk så fel jag hade o tänk så bra det blev. Nu sitter vi här 5 ½ år senare med en hel flock katter, en häst, hus o tom gifta. Allt det jag tänkte att jag absolut inte ville ha, förutom djuren då såklart!

Så mitt tips är o testa, vilken sajt som är bäst...? Nja det vet jag inte... Kanke kan prova de olika.

Lycka till i kärleksdjungeln i alla fall!

Så ja, jag tror faktiskt att nätdejting kan va super!

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 727
Senast: Mineur
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 285
Senast: Mirre
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 501

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka