När kan jag ta fram julgranen!!

Det finns ställen som etablerat semmelpremiär dan före dopparedan. Så frågan är om det inte börjar bli dags att dansa runt en gigantisk vetebulle i stället för en gran...
Här säljs saffransemlor inför jul. Frågar du dottern behövs det semlor hela året hon gråter vid påsk när de slutar med semlor. Hon har förresten medhåll från 2 st kissar det vill inte säga lite. Mer semlor åt kissar el iaf grädde. :d :d :d

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 564
Senast: Derivata
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 782
Senast: LadySara
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 813
Senast: Palermo
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 592

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst
  • Sabotage?