När för många anmält sig till en dressyrklass?

Sv: När för många anmält sig till en dressyrklass?

KL
Jag tycker att lottningen fungerar bra! Det är ju inte speciellt ofta som man lyckas bli den som blir bortlottad hela tiden. Och om man nu skulle bli det får man ju bortlottningskort och då är man ju i stort sett garanterad att få starta nästa tävlingstillfälle. I risk om att inte 40 andra också fått kort :D

Sv: När för många anmält sig till en dressyrklass?

KL
Jag tycker att lottningen fungerar bra! Det är ju inte speciellt ofta som man lyckas bli den som blir bortlottad hela tiden. Och om man nu skulle bli det får man ju bortlottningskort och då är man ju i stort sett garanterad att få starta nästa tävlingstillfälle. I risk om att inte 40 andra också fått kort :D

Jag hörde att systemet med bortlottningskort är borttaget. Jag har inte fått något kort i alla fall.

Någon som fått bortlottningskort i år?

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: miumiu
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 424
Senast: monster1
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 623
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?