Mysteriet med de försvunna popcornen

R

Raderad medlem 6459

Alla butiker i närheten av där jag bor och där jag arbetar har slutat sälja mina favoritpopcorn. What the f? Säljs de där ni bor? Hur kan de bara ta bort min popcorn ur sortimentet?

16046-5533-Estrella-Popcorn-Cheddar-90g_R2-173x260.png

Är mina popcorn utrotningshotade? :eek:

Alla butiker i närheten av där jag bor och där jag arbetar har slutat sälja mina favoritpopcorn. What the f? Säljs de där ni bor? Hur kan de bara ta bort min popcorn ur sortimentet?

16046-5533-Estrella-Popcorn-Cheddar-90g_R2-173x260.png

Är mina popcorn utrotningshotade? :eek:
Samma här. Här visserligen inte kollat den andra affären men där vill jag helst inte handla heller. Dom har börjat sälja OLW i stället men jag tycker påsen verkar ha mindre innehåll fastän det är samma vikt. Jag vill gå mina favoriter tillbaks :arghh:

Samma här. Här visserligen inte kollat den andra affären men där vill jag helst inte handla heller. Dom har börjat sälja OLW i stället men jag tycker påsen verkar ha mindre innehåll fastän det är samma vikt. Jag vill gå mina favoriter tillbaks :arghh:
:eek::eek::eek:

Det är alltså ett större problem än jag trodde?!
Ska snart åka till Ica Maxi, kan kolla om popcornen finns där. Finns dom kan jag skicka en påse! :D
Haha tack! :D Har totalångest att jag inte köpte på mig popcorn när det fanns :arghh:.

Kan du inte poppa egna?
Jo givetvis och man kan ju även köpa andra sorter. Men det är ju just Estrellas färdigpoppade som jag tycker är goda?
Vi har tyvärr helt slut sen några veckor annars hade jag gärna skickat dig en påse. :)

Nu har vi OLW istället, just för att man inte vet när de kommer tillbaka igen. :mad:
Tack, vad rar du är :love:. Synd att ni också har slut!

Och OLW är inte alls lika goda :arghh:. Men vilken sorg alltså, hade hoppats på att det var nåt lokalt i våra butiker bara.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 105
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 511
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 214
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 824

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka