Morganhästar tråd 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Morganhästar tråd 2!

tack :D

jå, jag har några bilder på Fairytale och hon kommer att bli väldigt lik sin mamma Wibora ox, så jag och mamma har lite ångest att sälja henne. Men pappa tycker vi har för mycket hästar, och jag för står mig intepå han vad han merar med det :D hehe,

29665526.jpg

hadde inte så nya bilder på henne, men ska ta när det är sol ute :)

Första turen med Hawkeye o vagnen avklarad. Han är grym!!! Läs min blogg om ni vill ha den långa versionen. Morganhästar är verkligen fantastiska :-) /C

Gratulerar! Jag ska gå in och kika, brukar smyga in där faktiskt. ;)

Här kommer charmtrollet:

CeazarDSC_01912.JPG

CeazarDSC_0198.JPG

DSC_0103.JPG

CeazarDSC_0270.JPG

CeazarDSC_0228.JPG

CeazarDSC_0099.JPG

Idag har jag mätt Betty och hon har vuxit mer än 10 cm på 9 månader. Nu är hon 146 fram och 151 bak.

Nu är jag inte orolig längre, min lille groda har blivit tjock! Haha!

Precis när vi börjar komma framåt i träningen så går jag och skadar mig, så typiskt! Men i morgon ska vi försöka ta en runda i skogen i alla fall, jag får väl gå så länge jag klarar bara :D

Lurvig är han, och lång hals har han :cool:
29714289.jpg

29714287.jpg

29714286.jpg

Ser jättefin ut!

Jag, Anna, Kitty och Penny var ute en runda i skogen idag. Vädret var för jäkligt, nu önskar man att ridhuset var färdigbyggt..
Hoppas på att ta lite nya bilder på min Kitty snart, hon börjar bli riktigt fin under sadel nu igen.

tacktack! :)

solen var framme i går så det blev lite bilder på mig och Copper Coin :)

24522_1256740029.jpg

67558_1256740129.jpg

95688_1256742010.jpg

12156_1256742818.jpg

Jisses, så vackert! :love: Vilken ridstil skulle du säga att du följer? Klassiskt, AR, eller något annat?

tacktack :)

jadu, det vet jag inte, man kan nog säga att jag har en lite egen stil :D eller nått åt det hållet

hehe, tack :)

hjälmen den kommer här :D ibland får hjälmen vara kvar på hyllan! men det är inte så ofta!

tog några bilder från idag på mig och Jolene :laugh:

71456_1256817379.jpg

14610_1256817686.jpg

98497_1256818105.jpg

50304_1256818204.jpg

Och bara för att jag älskar bilden ^^ Världens snyggaste häst (med alla fyra fötter på marken?) :D
24542070.jpg

Hi hi den där bilden gillade jag !:D

Elolisosa : Grattis till framgångarna , Kitty ser verkligen fin ut ! Dina bilder är alltid kanonfina !

Bright_sara: Din Ceazar ser ut att bli en snygg liten pålle. En klubbkompis till mig är jätteförtjust i honom så lobbing har inletts att hon ska köpa honom. :banana:

Så här såg Pride ut när han kom till mig. Vi har redan hunnit varit på clinic och det gick bara bra. :bump:

kosblogg

kosblogg

Åh vad snygg han blivit! Han har iaf inte blivit någon tradig valack trots kastrering ;)

Tycker det verkar vara ett bra övertalningsinitiativ, vi har gjort en ny film på honom idag där han rör sig som in i h-vete.. Slänger upp länk när jag fått in den i datorn.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 510
Senast: Ajda
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 483
Senast: Emma-pemma
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025