Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Man måste ju våga lite också... kan man bara lösa det med vagn och jag får öva lite så ska vi väl försöka ställa upp. Jag har ju själv en bra vagn, men får aldrig med mig den och hästen samtidigt. Men det löser sig!
Tack så mycket jo det var rein in Sweden. Vi var med i wh och wr amatör. Tyvärr gick ritterna ruskigt dåligt, på framridningen var hon väldigt fin och avslappnad, men inne på banan blev hon jättestressad. Lyssnade inte alls på hjälperna, stirrade upp sig för domaren och ville inte galoppera
Men hon har ju inte varit ut på så många tävlingar än, det här var våran fjärde så jag gick in med inställningen att se det som enbart välbehövlig träning.
Hon har väldigt lätt för sig att stirra upp sig för småsaker och jag som är van vid min förra klippa till häst får verkligen jobba med mig själv också att hålla mig lugn, så alla tips på det mottages tacksamt
Fölen är på gång! Slänger in en bild på vår uppfödning Escania's Pharazon LT från ifjol. Hans två första föl är beräknade i dagarna och jag kan knappt vänta på resultaten..
Nu ser jag att tråden har över 1000 inlägg så därför låser jag den.
Starta en ny om ni vill, men diskutera inte var man kan köpa morganhästar eller sidor på andra forum. Det bryter mot forumreglerna om reklam och marknadsföring.
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.