Morganhästar tråd 3

Sv: Morganhästar tråd 3

Så duktiga ni är. Det är jätteroligt att följa er och era framsteg. Hur gammal är din tjej?
 
Sv: Morganhästar tråd 3

Tack så mycket. Hon är ju bara fem ännu men det är ju kul när man själv är nöjd med ritterna :)
 
Sv: Morganhästar tråd 3

Jag är en nyfrälst morganryttare. Så trevliga hästar!
Hästen idag:
sox2t0.jpg
 
Sv: Morganhästar tråd 3

Härligt att du också hittat hit! Det är en fin grabb du sitter på! Ska ni ut och tävla något?
 
Sv: Morganhästar tråd 3

När Sara skrev att det är Apollo vet jag ju precis. Har köpt min häst från tjejen som importerade Apollo, och tränar för en tjej som lånat en häst av Rills.
 
Sv: Morganhästar tråd 3

*kl*

Nya bilder av vår "Jack" 3 mån och i alldeles förskräcklig växtfas men snygg ändå!
3111_10151185161646648_1065418295_n.jpg

305176_411168882276363_280909059_n.jpg
 
Sv: Morganhästar tråd 3

Han är superfin, det ska bli jätteroligt att se honom som vuxen sedan. Finns tankar på att behålla som hingst? Vem skulle köpa honom?
 
Sv: Morganhästar tråd 3

Hon som köpt honom är samma tjej som jag köpte Honey av. Vet dock inte hur hon tänkt göra då hon har ett sto hemma..
 
Sv: Morganhästar tråd 3

Ja det är klart man kan, men det krävs ju alltid lite mer att hålla en hingst, och tjejen var osäker på hur hon skulle göra. Behåller hon honom som hingst är hon bla var tvungen att göra om hagarna pga hon hade ett sto och hennes hagar ligger bredvid varandra som det är nu. Hade det varit en valack hade den problematiken inte uppkommit.
Sen beror det ju också på hur hästen är som hingst, men det är ju lite svårt att säga nu när han är så liten
 
Sv: Morganhästar tråd 3

Vilken fin vagn! Precis en sådan vill jag ha. Jag kör just nu med en rockard, där jag sitter för lågt för att se annat än en stor, visserligen härlig hästrumpa :D utan att luta mig åt ena sidan. Jag vill helst se över hästen när jag kör. Var har du köpt din vagn, och vad kostade den?
 
Sv: Morganhästar tråd 3

Den är riktigt trevlig. Jag ser både häst och omvärld. Den är köpt för säkert fem år sedan, från Drive-out. Den kostade runt 20-25 papp.
 
Sv: Morganhästar tråd 3

*kl*

Har fått tillbak provsvaren på Pajen och det visar sig att hon INTE bär på spashgenen. Jättetråkigt :cry:
 

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
22 23 24
Svar
469
· Visningar
12 593
Senast: doppler
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
30 391
Senast: Emuliiaa
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
54 55 56
Svar
1 117
· Visningar
78 981
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 362

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp