@Diabetikern Hoppas att du har fått sova lite och har fått stöd av vänner och anhöriga på hemmaplan. Det finns inget vi kan göra åt det grymma kaos som du har kastats ut i, men vi finns här och lyssnar och vi bryr oss om dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Golvet kan du lösa sedan, om det inte är en urakut vattenskada eller liknande.Ligger hemma hos mamma I gäststugan omgiven av hundarna och det hjälper inte det minsta.
Sov av och till på planet enda jag återkommer till är de sista minuterna i hans liv. Dansen, ögonvitorna den lealösa kroppen under hjärtlungräddningen.
Jag kan inte koden till resväskan.
Hans bil står på service
Vi hade snickare ute för att kolla golvet och vi skulle återkomma när vi kom hem. Jag minns inte vem
Jag försöker samla mod till att åka hem.
Du är i chock, det är förståeligt att de där sista dramatiska minuterna har etsat sig fast. Jag hade liknande minnen av min mamma, som dock dog i sjukdom på sjukhus, men där det ändå var ett visst drama på slutet. Precis efteråt ångrade jag nästan att jag hade varit med på slutet, trodde att det skulle färga min bild av mamma för alltid, men det gjorde inte det. När allt fått sjunka undan ett tag mindes jag ju allt det bra också och nu många år efteråt tänker jag fortfarande ofta på mamma som person och hennes liv, men nästan aldrig på det där dramatiska slutet. Jag hoppas det kan bli så för dig också, och att du så småningom kan glädjas något åt att den sista veckan i hans liv blev er fina semesterveckaLigger hemma hos mamma I gäststugan omgiven av hundarna och det hjälper inte det minsta.
Sov av och till på planet enda jag återkommer till är de sista minuterna i hans liv. Dansen, ögonvitorna den lealösa kroppen under hjärtlungräddningen.
Jag kan inte koden till resväskan.
Hans bil står på service
Vi hade snickare ute för att kolla golvet och vi skulle återkomma när vi kom hem. Jag minns inte vem
Jag försöker samla mod till att åka hem.