Och sen ovanpå sorgen.
Stresskänslan.
För nånstans är jag som alla andra som förlorar en bebis... Jag vill ju ha det där barnet. Och då blir jag stressad. Jag var ju stressad som det var. Jag tyckte redan jag var till åren kommen...
Nu försvann ett år till. Minst - för man ska ju inte bli gravid direkt efter snitt. Jag kanske inte blir gravid igen. Jag kanske får femtioelva missfall. Jag kanske inte får en ny chans.
Nej det är så otroligt orättvist!
Får tvångstankar igen.
Det är för att jag åt saltlakrits.
Jag sov på höger sida mer än vänster
Jag räknade inte fosterrörelser
Vi köpte en begagnad vagn av vänner som förlorat ett barn. Det var vagnens fel. Den har en förbannelse
Jag använde för mycket nässpray
Jag längtade efter vin. Som att det skulle vara viktigt?
Jag har förargat gud. Detta är mitt straff .
Jag har haft det för bra i livet . Var för högmodig. Behövde en näsbränna.
Varför? Varför just jag? Varför vi?
Och jag får aldrig veta... Bara acceptera att blev så. Fan. Fan. Och alla andra fula ord.
Stresskänslan.
För nånstans är jag som alla andra som förlorar en bebis... Jag vill ju ha det där barnet. Och då blir jag stressad. Jag var ju stressad som det var. Jag tyckte redan jag var till åren kommen...
Nu försvann ett år till. Minst - för man ska ju inte bli gravid direkt efter snitt. Jag kanske inte blir gravid igen. Jag kanske får femtioelva missfall. Jag kanske inte får en ny chans.
Nej det är så otroligt orättvist!
Får tvångstankar igen.
Det är för att jag åt saltlakrits.
Jag sov på höger sida mer än vänster
Jag räknade inte fosterrörelser
Vi köpte en begagnad vagn av vänner som förlorat ett barn. Det var vagnens fel. Den har en förbannelse
Jag använde för mycket nässpray
Jag längtade efter vin. Som att det skulle vara viktigt?
Jag har förargat gud. Detta är mitt straff .
Jag har haft det för bra i livet . Var för högmodig. Behövde en näsbränna.
Varför? Varför just jag? Varför vi?
Och jag får aldrig veta... Bara acceptera att blev så. Fan. Fan. Och alla andra fula ord.