Min bäbis dog

Nej jag tror inte försäkringskassan strular o första taget. 3 månader brukar reaktion på sorg fungera när det gäller barn. Sen kan man behöva någon slags plan.
Men det är makalöst vad dåligt vissa saker i vården funkat. Min kurator visste inte ens om läkaren idag kunde göra sjukintyg. Och hon tror fortfarande jag förlorade barnet i v 24. Får påminna varje gång. ..

Vi har fått ett helt enormt stöd ifrån alla inblandade instanser och har direktnummer till flertalet på sjukhus/förlossningen ifall vi behöver hjälp med något.
Hemskt att det ska vara sådana skillnader beroende vart man befinner sej i landet.
Framförallt när det gäller sånt här som faktiskt är en katastrof för den drabbade familjen.

Vi har fått ett helt enormt stöd ifrån alla inblandade instanser och har direktnummer till flertalet på sjukhus/förlossningen ifall vi behöver hjälp med något.
Hemskt att det ska vara sådana skillnader beroende vart man befinner sej i landet.
Framförallt när det gäller sånt här som faktiskt är en katastrof för den drabbade familjen.
Beror kanske på just vilka individer man träffar på. Förlossningsläkaren tycker jag var vettig att prata med. Flera barnmorskor var fantastiska och prästen också. Men kuratorn är som helt stressad och det tycker jag är jobbigt. Blir att man avslutar det så fort som möjligt... Och denna läkaren hade noll feeling:crazy:.

Undrar dock om jag kanske är en "svår" person? Jag vet att jag blir väldigt "bister" när jag känner mig pressad och uppfattas nog som otroligt kylig vilket kanske gör vissa människor obekväma.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 208
Senast: sardellen
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 971
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 177
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 368
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Inredningstråden nr3