Min bäbis dog

Nej jag tror inte försäkringskassan strular o första taget. 3 månader brukar reaktion på sorg fungera när det gäller barn. Sen kan man behöva någon slags plan.
Men det är makalöst vad dåligt vissa saker i vården funkat. Min kurator visste inte ens om läkaren idag kunde göra sjukintyg. Och hon tror fortfarande jag förlorade barnet i v 24. Får påminna varje gång. ..

Vi har fått ett helt enormt stöd ifrån alla inblandade instanser och har direktnummer till flertalet på sjukhus/förlossningen ifall vi behöver hjälp med något.
Hemskt att det ska vara sådana skillnader beroende vart man befinner sej i landet.
Framförallt när det gäller sånt här som faktiskt är en katastrof för den drabbade familjen.

Vi har fått ett helt enormt stöd ifrån alla inblandade instanser och har direktnummer till flertalet på sjukhus/förlossningen ifall vi behöver hjälp med något.
Hemskt att det ska vara sådana skillnader beroende vart man befinner sej i landet.
Framförallt när det gäller sånt här som faktiskt är en katastrof för den drabbade familjen.
Beror kanske på just vilka individer man träffar på. Förlossningsläkaren tycker jag var vettig att prata med. Flera barnmorskor var fantastiska och prästen också. Men kuratorn är som helt stressad och det tycker jag är jobbigt. Blir att man avslutar det så fort som möjligt... Och denna läkaren hade noll feeling:crazy:.

Undrar dock om jag kanske är en "svår" person? Jag vet att jag blir väldigt "bister" när jag känner mig pressad och uppfattas nog som otroligt kylig vilket kanske gör vissa människor obekväma.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 538
Senast: julgrisen
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
785
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 029
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 741
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI