Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni är alla fantastiska. På allvar!Många kramar till er, tycker du är fantastisk!
Åh vad jag önskar att det fanns en mall. Hade känts skönt att bli guidad.@Ray
Du bearbetar för fullt tror jag. Det är inte som att man plötsligt bestämmer sig att NU sitter jag och bearbetar en stund. Det kommer lite i taget - varje känsla måste få ha sin plats. Känslan av att det inte har hänt är nog en del av att det är en overklig händelse - sånt som kanske händer andra. Att vara betraktare utifrån är också att bearbeta. Du skriver här - orden rinner ur dig. Det är också en sorts bearbetning.
Ingenting i den här kalibern kommer med en mall om hur saker ska gå till och bearbetas - du gör på ditt vis och det är det bästa för dig
Tror jag.
Jo då.@Ray har du läst eller hört om de olika faserna man går igenom när man hamnat i en kris? Det kanske skulle ge dig mer förståelse kring vad som sker med dig, om det är något du saknar.
Tänker på er!
Det låter som om du är i chock för mig. Hjärnan är fiffig, den släpper in lite lagom doser med elände i taget. Dagen efter att min lillasyster blivit påkörd av en bil och dog ringde jag ju ridlägret hon skulle åka på med bästa kompisen och sa som det var men att jag åker i stället men behövde boka om tiden för jag skulle några dagar senare åka 40 mil bort för att sommarjobba. Hade jag fattat att jag aldrig någonsin mer kommer att få träffa lillsyrran hade det varit riktigt tungt att ringa, och åka. Det är enormt svårt för mig att förstå att familjemedlemmar är borta för evigt när de dör. Nu handlar det om din bebis, en känsla jag inte kan föreställa mig ens.Jo då.
Eftersom jag har ett sjukligt behov att veta allt så har jag läst på det oxå.
Och det stämmer irriterande bra. Jag funkar som alla andra som råkat ut för samma sak.
Fast mig har det inte hänt och för mig är det ingen kris...
Undrar lite hur hjärnan får ihop att man både känner igen beteendet och förnekar det?