Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp...funkar inte, men som gröt går det ner i en rasande fart. Sked är visst grejen
I varje klunk har nog 90% sprutat ut över mig, stolen, haklappen och resten av köket. Tänkte mest att det kunde få honom lite intresserad av att prova pipmugg etc. Och det har han ju faktiskt blivit, men på hans villkor. Av 3 flaskor fruktdryck på 2dl styck har jag nog hällt ut över 5,5 dl.
Fruktsocker är det i vanlig frukt också, samt i fruktburkarna så det är ingen fara alls på så vis. Jag tror man missförstod när du skrev fruktjuice =)
Jag missförstod inte att det var sån fruktjuice på barnmatshyllan.
Har fått rådet av flera föräldrar att inte ge sånt (men hade inte gett utan dom råden heller, faktiskt) utan att bara ge vatten och/eller välling i flaska.
Lika bra att vänja dom tidigt vid att drycker inte ska vara söta, tycker i alla fall jag.
ja ger inte heller juice till mitt barn. är hon törstig får hon dricka vatten.
dock har jag en flaska henne ifall jag skulle behöva få i henne vätska, som vid kräkning och diarre.
jag kommer att göra att jag kan för att mitt barn INTE ska bli en godisgris och varför introducera sötsaker när det inte ens ingår i kostcirkeln?
helt onödigt tycker jag.