Då är det dags för någon gemensam nämnare, typ gemensamt uppskattnibgsbart aktivitetsliknande. Bio, utställning, konsert, viss restaurang båda vill prova, eller tja...upplevelsebaserat.Druckit kaffe på café, promenerat och pratat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det dags för någon gemensam nämnare, typ gemensamt uppskattnibgsbart aktivitetsliknande. Bio, utställning, konsert, viss restaurang båda vill prova, eller tja...upplevelsebaserat.Druckit kaffe på café, promenerat och pratat.
Äta mat? Lunch, middag?
Jag har också funderat på det och det lutar nog åt något sådant, men jag funderar på om man borde göra någon mer fysiskt eller något som kräver lite koncentration så att man fokuserar mindre på dejtandet vilket borde leda till att man uppträder lite mer naturligt eller vad man ska kalla det?
Herregud! I den här värmen? Du är galen!@hestmannen Tennismatch med lunch efteråt?
Beror ju på person... En promenad kan också vara ansträngande och svettig i den här värmen. Men man bör nog förvarna dejten om vilken aktivitet som gäller, så att den har möjlighet att klä sig rätt...Herregud! I den här värmen? Du är galen!
Herrejösses vad uppstyrt (och trevligt!). Min standard är pub-öl. Då sållar man snyggt bort de som inte gillar öl och pubar.@hestmannen
De trevligaste dejterna jag varit på har innehållit bla besök på museum, drinkar och middag på en cool restaurang, långpromenad i fint område (medtaget fika såklart!), fotoutställning, bio och spel i arkad, afternoon tea/besök på specifikt muffinscafé mm mm. Allt beroende på våra gemensamma intressen.
Ja det kan ju vara ett bra sätt att få kläderna av någon om inte annat.Beror ju på person... En promenad kan också vara ansträngande och svettig i den här värmen.
Ja det kan ju vara ett bra sätt att få kläderna av någon om inte annat.![]()
Tänkte mer på hur det känns att gå på "fin" restaurang i trekking-kittet, alternativt gå på promenad i stilettos...Ja det kan ju vara ett bra sätt att få kläderna av någon om inte annat.![]()
Trodde först du hade gjort allt på samma dejt heh@hestmannen
De trevligaste dejterna jag varit på har innehållit bla besök på museum, drinkar och middag på en cool restaurang, långpromenad i fint område (medtaget fika såklart!), fotoutställning, bio och spel i arkad, afternoon tea/besök på specifikt muffinscafé mm mm. Allt beroende på våra gemensamma intressen.
Precis , därför röstar jag för andra upplevelser som kanske ger andra gemansamma poänger.Jag tror att även pubbesök kan fungera om det är målet.![]()
Trodde först du hade gjort allt på samma dejt heh
I övrigt vara aktiv. Kanske något utmanande? Gokart? Geohashing? Geocaching? Lazerdome/game, paintball? =)
Det låter väldigt mysigt!Hur är det med minigolf, känns det 1900-talsmässigt?![]()
Precis , därför röstar jag för andra upplevelser som kanske ger andra gemansamma poänger.![]()
Hur är det med minigolf, känns det 1900-talsmässigt?![]()
Inte uppstyrt alls faktiskt. Man går på dejt, man pratar, det visar sig att båda gillar museum av speciell typ, man får ett sms "du, på tisdag är det Y på X, vill du gå?" et voila; dejt där man går på museum. Exempelvis då.Herrejösses vad uppstyrt (och trevligt!). Min standard är pub-öl. Då sållar man snyggt bort de som inte gillar öl och pubar.![]()
Kan du förklara vad du menar här?@Jeffery Du använder det ofta, gärna med kursiv text. Det tydliggör verkligen hur du är som människa, din syn på de kvinnor du dejtar och på relationer.