Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller med dig fullständigt vad gäller Moralkakemagasinet, live and let live tycker jag. Knulla, älska, bli kåt, attraherad sexuellt. MÅSTE alla använda samma ord?

Men angående att bedöma knullbarhet på alla man möter. Nej jag gör inte det, inte nu och inte förr.
Visste faktiskt inte förrän för några år sedan att det sågs som "normalt". Jag kan tex se en mycket vacker person och inte tänka en tanke på sex, bara objektivt tänka vacker.
Jovisst jag tickar på vissa fysiska företeelser, ett visst utseende på armar, häck o händer/armar - men för att få till en bedömning måste det läggas till intellektuell stimulans.
Jag var nog prenumerant när jag levde i ett barnproducerande förhållande, nu är jag en slampig singel som porrar bäst jag vill och när jag vill. (Men jag tycker fortfarande det är synd att ordet fitta ska beskriva mitt kön. Så moralkakemagasinet sitter nog djupt hos mig någonstans trots allt.)
I detta sammanhanget, som ju är dejting om nu någon här i tråden skulle ha missat det så anser jag knullbarhet vara högst motiverat. Jag är så hardcore att jag skulle inte ens boka en dejt som av text och bild inte ger mig tillräckligt för att möte ska motiveras av knullbarhet. I'm så naughty. :angel: :banana:

@honung
"Knullbarheten" är ju inte möjlig att bedöma enbart via text och bild, anser jag;) Jag vill se kroppsspråk, rörelsemönster etc.
Aaaabsolut, men ett sting av den varan krävs nog i luften för att jag ska lägga energin på att dejta. Jag är vuxen, hållahandendejten har jag vuxit ifrån för längesen!
Som tidigare nämnt för ett antal hundra inlägg sedan, några trådar sedan, en jävla massa moralkakor sedan och en hel del grälsjukt rötmånadsbråk sedan, så nämndes dialekter. Bara där liksom. Fel tonläge kan få mig vilja köpa kyskhetsbälte.

1. TYDLIGT förklara att jag inte är intresserad av att ha ett kärleksförhållande med personen. Möjligen ett vänskapsförhållande.
2. Sluta besvara meddelanden från personen.
3. Blockera personen från kontakt via telefon, mejl, sociala medier etc.
(4. Om personen stalkar mig IRL ber jag den avbryta det. Fungerar inte det gör jag en polisanmälan.)

Låter ju seriöst hemskt om det har hänt så pass många gånger att måste skriva det så här!

Jag var nog prenumerant när jag levde i ett barnproducerande förhållande, nu är jag en slampig singel som porrar bäst jag vill och när jag vill. (Men jag tycker fortfarande det är synd att ordet fitta ska beskriva mitt kön. Så moralkakemagasinet sitter nog djupt hos mig någonstans trots allt.)
I detta sammanhanget, som ju är dejting om nu någon här i tråden skulle ha missat det så anser jag knullbarhet vara högst motiverat. Jag är så hardcore att jag skulle inte ens boka en dejt som av text och bild inte ger mig tillräckligt för att möte ska motiveras av knullbarhet. I'm så naughty. :angel: :banana:

Jag har varit på så många RFSL kurser/föreläsningar/träffar för att ens reagera på kuk, fitta o knulla längre. Men det tog tid att vänja sig, absolut. Nu är jag bekväm med det och säger det utan att tänka.
(Dessutom har jag på dessa kurser på köpet fått raka tillsägelser när jag säger hon eller han istället för hen. Skitbra, men där har jag en lång väg att vandra.)

Senast ändrad:
1. TYDLIGT förklara att jag inte är intresserad av att ha ett kärleksförhållande med personen. Möjligen ett vänskapsförhållande.
2. Sluta besvara meddelanden från personen.
3. Blockera personen från kontakt via telefon, mejl, sociala medier etc.
(4. Om personen stalkar mig IRL ber jag den avbryta det. Fungerar inte det gör jag en polisanmälan.)
Vilka hemska dejter du verka ha råkat ut för :eek:

Sen tror jag bara man tänker olika. Jag tänker inte i termer av knullbarhet på dejt, lika lite som jag tänker på folk jag möter i andra sammanhang som det. Om jag ser en människa så funderar jag inte om jag skulle kunna ligga med den. Om någon skulle fråga mig skulle jag säkert kunna fundera och säga ja eller nej, men det kommer inte automatiskt.
Däremot skulle jag säga att jag anser mig själv vara en person som har rätt hög sexlust och tänker mkt på sex. Men jag tänker inte så på folk jag möter, vet inte varför.

Nej jag funderar aldrig på en dejt om jag skulle kunna ligga med personen. Däremot vet jag om jag vill träfffa personen igen, om jag är nyfiken på den eller om det finns en attraktion. Men även om jag är attraherad tänker jag aldrig att honom kan jag ligga med.
Aldrig? Inte ens när ni grovhånglar och kläderna är på väg att ryka?

Aldrig? Inte ens när ni grovhånglar och kläderna är på väg att ryka?

De dejter jag går på nu tänker jag mig inget grovhångel på första dejten.
Jag vet inte vart gränsen går för hångel/ grovhångel men när jag har hånglat med folk har jag ibland velat ha sex och ibland inte.

De dejter jag går på nu tänker jag mig inget grovhångel på första dejten.
Jag vet inte vart gränsen går för hångel/ grovhångel men när jag har hånglat med folk har jag ibland velat ha sex och ibland inte.
Du skrev att du aldrig tänker på en dejt på det viset ("vill jag ligga?"). Men om du har sex med dejten så borde du väl tänka så vid någon punkt? För sex är väl inget som liksom bara händer dig?

Eller pratar du bara om första dejten?

Fasiken vad framåt alla verkar vara. Jag är jätte försiktig med någon form av avancering eller berörig. En kyss är helt utanför min tankegång om inte hon avancerar först. Har en del dejting tabbar på den fronten med haha. aja =) Tur man kan skratta åt sig själv i efterhand! =)

Du skrev att du aldrig tänker på en dejt på det viset ("vill jag ligga?"). Men om du har sex med dejten så borde du väl tänka så vid någon punkt? För sex är väl inget som liksom bara händer dig?

Eller pratar du bara om första dejten?

Nu pratar jag om när jag går på en första dejt. då tänker jag inte om personen är knullbar.
Jag kan känna en attraktion men den tänker jag inte på som knullbar. Däremot tänker jag om jag är nyfiken på personen och vill lära känna den bättre.
Om jag då går vidare och träffar personen fler gånger och attraktionen utvecklar sig så vill jag ju knulla med personen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
625
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
Svar
18
· Visningar
1 429
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 782
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka