Jag var nog prenumerant när jag levde i ett barnproducerande förhållande, nu är jag en slampig singel som porrar bäst jag vill och när jag vill. (Men jag tycker fortfarande det är synd att ordet fitta ska beskriva mitt kön. Så moralkakemagasinet sitter nog djupt hos mig någonstans trots allt.)Håller med dig fullständigt vad gäller Moralkakemagasinet, live and let live tycker jag. Knulla, älska, bli kåt, attraherad sexuellt. MÅSTE alla använda samma ord?
Men angående att bedöma knullbarhet på alla man möter. Nej jag gör inte det, inte nu och inte förr.
Visste faktiskt inte förrän för några år sedan att det sågs som "normalt". Jag kan tex se en mycket vacker person och inte tänka en tanke på sex, bara objektivt tänka vacker.
Jovisst jag tickar på vissa fysiska företeelser, ett visst utseende på armar, häck o händer/armar - men för att få till en bedömning måste det läggas till intellektuell stimulans.
I detta sammanhanget, som ju är dejting om nu någon här i tråden skulle ha missat det så anser jag knullbarhet vara högst motiverat. Jag är så hardcore att jag skulle inte ens boka en dejt som av text och bild inte ger mig tillräckligt för att möte ska motiveras av knullbarhet. I'm så naughty.
![Banana :banana: :banana:](/bilder/smilies/banana.gif)