Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du skrev att du aldrig tänker på en dejt på det viset ("vill jag ligga?"). Men om du har sex med dejten så borde du väl tänka så vid någon punkt?

Men vad är du ute efter? :laugh: Om man har sex med dejten så har man väl någonstans på vägen till sexet bestämt sig för att man vill ligga med hen. Det verkar ju inte riktigt konstruktivt att fatta beslutet i den frågan först nästa dag eller nåt. ;)

Men vad är du ute efter? :laugh: Om man har sex med dejten så har man väl någonstans på vägen till sexet bestämt sig för att man vill ligga med hen. Det verkar ju inte riktigt konstruktivt att fatta beslutet i den frågan först nästa dag eller nåt. ;)
Jag blev förbluffad över tanken på att (som jag först tolkade det) aldrig reflektera över om man vill ligga - med en person man har sex med.

@stjarnhimmel det var nog det att du skrev "aldrig". Jag läste kanske slarvigt?

Jag blev förbluffad över tanken på att (som jag först tolkade det) aldrig reflektera över om man vill ligga - med en person man har sex med.

@stjarnhimmel det var nog det att du skrev "aldrig". Jag läste kanske slarvigt?

Haha.. ingen fara.
Jag har märkt att vi alla på Buke lätt läser in eller tolkar inlägg utifrån sig själva. Oftast utan att mena ngt illa. :)

Är det OK om man stör den i och för sig väldigt intressanta orddiskussionen med en dejtingfråga? :)

Är det någon som har något bra förslag på aktivitet för en andradejt? Man får ju lite prestationsångest när man läser om Voffs andradejt med Mr Ny. :)

Och nu tillbaka till orddiskussionen. Jag var tveksam till ordet knullbar när det dök upp här eftersom jag tyckte att det lät lite rått, men jag har accepterat det och tycker att det på ett adekvat sätt beskriver den känsla som behöver finnas.

Är det OK om man stör den i och för sig väldigt intressanta orddiskussionen med en dejtingfråga? :)

Är det någon som har något bra förslag på aktivitet för en andradejt? Man får ju lite prestationsångest när man läser om Voffs andradejt med Mr Ny. :)

Och nu tillbaka till orddiskussionen. Jag var tveksam till ordet knullbar när det dök upp här eftersom jag tyckte att det lät lite rått, men jag har accepterat det och tycker att det på ett adekvat sätt beskriver den känsla som behöver finnas.
Vad har ni gjort på den första dejten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
622
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
Svar
18
· Visningar
1 418
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka