Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, det låter som en kreatursmarknad.De vill kanske ha någon fertil men inte så gammal att barn måste avlas genast.
De vill kanske ha någon fertil men inte så gammal att barn måste avlas genast.
Usch, det låter som en kreatursmarknad.
Har de inte lyckats få till ett barn tidigare i livet så tycker jag nog att de får leva med det.
Jag roade mig med att jämföra profilfoton mellan HP och MP Väääääldigt många har profiler på båda dessa sidor! Ja, jag också!
Btw, angående åldersskillnad: Om det är som din teori... Hur länge håller då en man på med sin mognadsprocess? Hela livet, eller? Medan kvinnor stannar av nån gång, eller?
Fast ganska många unga män raggar också på pantertanter som jag.Undrar vem som passar med de äldre tjejerna då, om alla män passar med de yngre...
Usch, det låter som en kreatursmarknad.
Har de inte lyckats få till ett barn tidigare i livet så tycker jag nog att de får leva med det.
Jag tycker också det är märkligt att en man i 60-årsåldern skriver att nu vill han ha barn. Kvinnor får ju ta konsekvenserna av sina beslut i tidig ålder dvs vill man inte ha barn när man är i fertil ålder kan man inte komma när man är 60 och ångra sig.
Men det är som att vissa män tror att de kan få allt.
Han ska ha ork (Vara tillräckligt "sprallig"?) för att orka ta hand om sitt barn och inte överlåta den biten på kvinnan.Aha det är en rättvisefråga. Om en kvinna blivit för gammal för att få barn så skall samma sak gälla män i samma ålder?
Jag tror det menar handlar om att många män tror de är ungdomligare än vad omgivningen uppfattar dem. Samt att samhället är mer positivt inställt till äldre män. Man har ju också tidigare tycker jag sett fler förhållanden med äldre man - yngre kvinna än tvärtom
Varför måste de leva med det? För att du tycker att åldersskillnaden är omoralisk? På vilket sätt blir det ditt problem?
Jag frågade bänkpressarkillen varför han och alla andra på sidan söker yngre tjejer. Han själv är 42 men vill ha ngn 20- 35.
Han svarade att män kanske passar bättre ihop med yngre tjejer.
Massa bukefalister har haft längdpreferenser när det gäller kvinnliga partners. Samtliga har varit hyfsat korta män och sökt kortare (ofta mycket smala) kvinnor. Kvinnor som är "petite" typ. Jag tror båda könen är lika längdbesatta (som grupper då).
Om de hittar ngn och tycke uppstår är det ju upp till dem.
Ur ett barnperspektiv tror jag det inte är då roligt att pappa inte orkar bara med i sandlådan eftersom han är 70 år gammal. Hade en vän vars pappa dog när hen var 10 år gammal och då var pappan 80.
Men personligen tycker jag inte det är så attraktivt med 60-åringar som raggar på 30-åringar för "nu vill jag ha en kvinna som ska föda mina barn"
Och ja.. Jag kan ibland tycka det är märkligt med män som inte förstår konsekvenserna av sitt handlande. Tex när det gäller barn. Jag känner tex många män som inte vill vara med sina barn och låtar mammorna ta allt ansvar och sedan undar varför de inte anses vara lika bra föräldrar som mammorna. På samma sätt tycker jag man måste inse att alla val får konsekvenser och man kan inte få allt hela tiden i livet. Och vill man ha barn tycker jag för barnets skull att man inte ska vara 70. Det kan vara taskigt men jag tycker inte barn ska behöva oroa sig för att pappa ska dö.
Jag tycker det är en märklig inställning - nu vill jag ha barn och då ska jag få det. För jag ska få allt jag vill ha.
Medan kvinnor måste göra val i livet när det gäller barn. Man kan inte bara vänta hur länge som helst och en graviditet etc får konsekvenser och uppoffringar.
Det är en bra förklaring. Den köper jag. Jag skulle inte heller vilja bli pappa om jag inte orkar leka med mitt barnHan ska ha ork (Vara tillräckligt "sprallig"?) för att orka ta hand om sitt barn och inte överlåta den biten på kvinnan.
Nu satte du just Jeffrey på en tron. Bara för att män har kuk så står de inte med automatik över oss med fitta. Oftast i det stora hela men inte alltid på individnivå.Fast att sparka uppåt är inte härskarteknik, tycker jag.
Det är en bra förklaring. Den köper jag. Jag skulle inte heller vilja bli pappa om jag inte orkar leka med mitt barn