Det skulle ju, kanske, någonstans i världen, kunna finnas enstaka undantag...Eller också för att yngre är snyggare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle ju, kanske, någonstans i världen, kunna finnas enstaka undantag...Eller också för att yngre är snyggare.
Tycker kvinnor.
Har aldrig hört talas om en man som bryr sig om längden på en kvinna, om han får ligga.
Jag tycker faktiskt att det verkar vara mest jobbigt för dig själv.Ja, för det finns ju absolut inte nån som irriterar sig på vad jag skriver, oavsett vad jag säger i denna tråd.
Det måste ju vara lite jobbigt i längden, för dig och dina gelikar, att jag aldrig tystnar nån gång.
Det jämnar ut sig i horisontalläge...![]()
När det gäller sex spelar det ingen roll. Det är ute på stan som den här normen blir viktig för många såväl män som kvinnor.
Grältråd?Alltså, rötmånad på buke - det måste vara något jevla sjukt triggande i att något tallar på eller ens kommer i närheten av att kunna fållas in som varande i närheten av åsikt som kan appliceras på normer. Det är så TRIST att läsa dessa ständiga gräl.
Jag är så glad att också du klarade av att läsa den självironiska klang som representerar hela mitt kön, jag så väl vävt in i mitt lilla inlägg. Det finns hopp även för en bläckfisk!Jaha, det är ligga ni är ute efter, alltså. Noterat.
Men nu är du allt bra larvig. Du öser själv ur dig spydigheter till höger och vänster så det är inte sådär jättesynd om dig.Menar du att Matriarkatets okrönte Drottning sparkar uppåt?
Tycker du då att jag är detta forums Gud?
Vi är lika långa ju. Mona....det är ett omen. Det ÄR du och jag![]()
Det jämnar ut sig i horisontalläge...
Vad är uppåt på Buke?Fast att sparka uppåt är inte härskarteknik, tycker jag.
Jag är så glad att också du klarade av att läsa den självironiska klang som representerar hela mitt kön, jag så väl vävt in i mitt lilla inlägg. Det finns hopp även för en bläckfisk!
Nej, det är verkligen inte synd om mig.Men nu är du allt bra larvig. Du öser själv ur dig spydigheter till höger och vänster så det är inte sådär jättesynd om dig.
Det är väldigt mycket åsikter, och väldigt lite verkstad från din sida just nu i denna tråd.Det är fint att du undervisar om dina inlägg, tycker jag. Igår lärde du ut att vi ska läsa mellan raderna i dem, idag att vi ska identifiera din självironi (som för övrigt inte är det man först kommer att tänka på när det gäller dig.) Spricker du inte av viktighet snart?
Eller också för att yngre är snyggare.
Skulle jag kolla dina inlägg skulle jag framför allt hitta exempel på hur du kliver in och "rättar till" när någon dejtande kvinna dristar sig till att berätta om nån idiot som kontaktat henne. Du är trådens egen Not-all-man.Nej, det är verkligen inte synd om mig.
Det som det är synd om är själva dejtingtråden, som förr eller senare foulas av någon som inte dejtar, utan hellre vill markera hur urbota korkade män är som skriver i denna dejtingtråd.
Vad gäller spydigheter som jag öser ur mig, så kan du inte finna ett exempel där jag börjat.
Det är väldigt mycket åsikter, och väldigt lite verkstad från din sida just nu i denna tråd.
Berätta hur det går med din nätdejting istället!
De kan lättare dominera en yngre, osäkrare tjej.(Nu gick jag in i rollen som tolk, kände jag...
)
Jag roade mig med att jämföra profilfoton mellan HP och MPTror mer det handlar om att män mognar lite långsammare och därför känner sig bekvämare med en yngre (barnsligare) kvinna. Eller ja, det är en teori jag har i alla fall.
Om jag ska nämna nätdejting kontra bitter så aktiverade jag mitt match-konto igår igen, utan att betala, bara för att finna att det är exakt samma män som är kvar som när jag avaktiverade kontot för ett halvår sen.
Och nu pratar jag om dom som ser bra ut (i mitt tycke) och har vettiga profiler. Men det är tydligen inte så enkelt i alla fall.
Då kände jag mig lite bitter en stund.
Tror mer det handlar om att män mognar lite långsammare och därför känner sig bekvämare med en yngre (barnsligare) kvinna. Eller ja, det är en teori jag har i alla fall.
Om jag ska nämna nätdejting kontra bitter så aktiverade jag mitt match-konto igår igen, utan att betala, bara för att finna att det är exakt samma män som är kvar som när jag avaktiverade kontot för ett halvår sen.
Och nu pratar jag om dom som ser bra ut (i mitt tycke) och har vettiga profiler. Men det är tydligen inte så enkelt i alla fall.
Då kände jag mig lite bitter en stund.