Vilka är vi? Du har verkligen full koll på det manliga släktet du.
Om man går på den dejtingsidan jag är inne på inser man ganska fort att män söker ngn som är yngre, kortare och tjänar mindre.
Sen vet jag inte vad kvinnorna söker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka är vi? Du har verkligen full koll på det manliga släktet du.
Det är ju bara tjejer på bilderna... Men han kanske är cross dresser?![]()
Ja, jag har inget emot cross dressers och metrosexualitet. Bär man bara upp det man har på sig, är jag ganska open minded![]()
Jag tycker inte heller att det finns någon som bär upp strumpor i sandaler. Men, vill man ha det, så får man.Det är inte jag. Strumpor i sandaler går fanimej fetebort. Oavsett kön.
När jag var tex 35, hade jag nog inte tyckt att det hade varit något underligt om jag hade blivit ihop med någon som var bortåt 45. Men om jag hade vetat att den personen tyckte att det intressanta med min ålder var att jag var ung nog att föda hens barn, och att det var en bidragande orsak till att hen hade valt mig, hade jag nog inte blivit helt glad. Hen hade nog haft lite att bevisa i vår relation efter det.
Det känns ju som ett extremt opersonligt sätt att bilda par på. Ungefär som att gårdarna ligger bra, eller att familjerna behöver giftas ihop för att lösa upp någon konflikt eller så.
Jag förstår inte att du hänger upp dig på det. På dejtingsajter har vi alla olika sökkriterier. Ett kriterier kan vara viljan att skaffa barn. För mig är det mindre viktigt för jag har en son redan. Jag förstår dock de som vill skaffa barn. Väldigt många kvinnor skriver att de vill ha barn. Om jag nu inte kan tänka mig fler barn så skriver jag inte till dessa kvinnor. Det vore nästan oärligt ju.
Skulle du känna dig osäker om en man vill bli pappa? Är du rädd för att du inte blir nummer ett? Är du rädd för att bli vald av fel anledning? Det låter som en väldig osäkerhet tycker ju jag. Allting i en relation måste ju inte kretsa kring dig.
Handlar det inte om att man vill bli vald för den person man är och inte bara pga att man har en förmåga att föda barn? Jag har också mött sådana män där det känns som att de kan tänka sig vem som helst.
På samma sätt kanske ngn inte vill bli vald pga man har ett visst utseende, eller att man har en hög inkomst eller att man har ngt materiellt..
man vill allstå bli vald för den person man är.
DUU- jag är väldigt flexibel på den punkten.......... kruxet är väl å hitta nån först va???Om du nöjer dig med en date när du är 50 så är det nog helt kört med barn för din del, så varför inte försöka hitta någon du gillar och som gillar dig istället för att hitta någon som kan tänka sig skaffa barn med dig?
Hänger upp mig? Jag FUNDERADE över att bli vald med min (förmodade) fertilitet som viktig urvalsgrund, och jag tror att jag hade upplevt det en smula underligt. Och framförallt opersonligt.Jag förstår inte att du hänger upp dig på det. På dejtingsajter har vi alla olika sökkriterier. Ett kriterier kan vara viljan att skaffa barn. För mig är det mindre viktigt för jag har en son redan. Jag förstår dock de som vill skaffa barn. Väldigt många kvinnor skriver att de vill ha barn. Om jag nu inte kan tänka mig fler barn så skriver jag inte till dessa kvinnor. Det vore nästan oärligt ju.
Skulle du känna dig osäker om en man vill bli pappa? Är du rädd för att du inte blir nummer ett? Är du rädd för att bli vald av fel anledning? Det låter som en väldig osäkerhet tycker ju jag. Allting i en relation måste ju inte kretsa kring dig.
Hä
Hänger upp mig? Jag FUNDERADE över att bli vald med min (förmodade) fertilitet som viktig urvalsgrund, och jag tror att jag hade upplevt det en smula underligt. Och framförallt opersonligt.
För övrigt är du ju bara taskig och dryg i inlägget.
Hä
Hänger upp mig? Jag FUNDERADE över att bli vald med min (förmodade) fertilitet som viktig urvalsgrund, och jag tror att jag hade upplevt det en smula underligt. Och framförallt opersonligt.
För övrigt är du ju bara taskig och dryg i inlägget.
Håller med dig @TomasN
Jag väljer ju t ex helt bort dom män som anger att dom vill ha barn, eller kanske vill ha barn. Det är ju liksom kört för min del och därmed ingen mening med att slösa bort tid på någon som kanske vill skaffa barn.
Så att man har olika sökkriterier är verkligen inte märkligt.
Det var som attan, det har jag missat. Fast jag har aldrig varit särskilt trendkänslig. Iaf var det inte nappskor på mig.Men hallå där!! Han är ju bara trendig
http://www.expressen.se/mode/sockor-i-sandaler---nu-ar-det-supertrendigt/