Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var som attan, det har jag missat. Fast jag har aldrig varit särskilt trendkänslig. Iaf var det inte nappskor på mig.
(tänk Stig-Helmer så börjar vi närma oss stilen)
Närå rätt person i rätt sandaler med rätt strumpor kan funka.Det är inte jag. Strumpor i sandaler går fanimej fetebort. Oavsett kön.
Uppenbarligen inte speciellt flexibel alls eftersom du tydligen enbart letar efter kvinnor yngre än dig, så du har redan din bild av henne som dessvärre inte alls verkar vara varesig rimlig eller nåbar. Börja leta efter jämnåriga +/- 5 år så får du kanske lättare napp.DUU- jag är väldigt flexibel på den punkten.......... kruxet är väl å hitta nån först va???
/s
Ja, men ingen av de kvinnorna känner jag igen mig i ;-)Stig-Helmer raggar ju upp en ny kvinna i varje filmEller tvärtom kanske.
Ja, men ingen av de kvinnorna känner jag igen mig i ;-)
Rättade inlägget lite.Med dina uppenbara grodor behöver du träffa så många som möjligt så du kanske lär dig hur man uppför sig tillsammans med människor istället för att höhöhö, klia pung och låta munnen gå fortare än tanken.
Det här med att på dejtingsida kryssa i om man vill ha barn eller inte är ju en tolkningsfråga i min bok. Det behöver för i sjuttan inte per automatik betyda att man ska producera dom, utan även om man kan tänka sig att få såna med på köpet så att säga.
Närå rätt person i rätt sandaler med rätt strumpor kan funka.
Så har inte jag tänkt men du har givetvis rätt. Så kan man ju mena.Det här med att på dejtingsida kryssa i om man vill ha barn eller inte är ju en tolkningsfråga i min bok. Det behöver för i sjuttan inte per automatik betyda att man ska producera dom, utan även om man kan tänka sig att få såna med på köpet så att säga.
Precis. Och så menar jag. Jag har själv stängt butiken, men har ju två som blir involverade, och jag ser det också som fördel om den tilltänkte har samma utgångspunkt som jag.Så har inte jag tänkt men du har givetvis rätt. Så kan man ju mena.
Inte helt säker, men ganskaMen är du säker på att du har en korrekt självbild då?
![]()
Fast det aktuella problemet verkar ju inte gälla människor generellt, utan just kvinnor. Eller har du lagt märke till dryga sarkasmer även om män från den aktuella personen?Rättade inlägget lite.
Jag tror ju att det inte är någon skillnad mellan att bete sig som folk mot kvinnor eller män. Det yttrar sig rätt olika, men har samma grund i social inkompetens.Fast det aktuella problemet verkar ju inte gälla människor generellt, utan just kvinnor. Eller har du lagt märke till dryga sarkasmer även om män från den aktuella personen?
Det är inte meningen att vara dryg men jag orkar inte linda in för mycket heller. Du är tämligen hård i dina omdömen så då tar jag mig rätten att skriva rakt på.
Hela nätdejtingrejen är att man värderar människor efter olika egenskaper i första läget. Om du verkligen tar illa upp för att det finns män som söker kvinnor som vill bilda familj är det verkligen inte jag som har problem.
Och ja det är extremt opersonligt med nätdejting, i varje fall innan man träffats irl. Det måste man stå ut med om man skall vara med i den svängen.
Jag tycker en av de absolut viktigaste sakerna är att veta om kvinnan man ämnar dejta vill ha fler barn eller inte.
Smått galen kväll. Efter att ha jobbat sjukt mycket hela veckan så hade jag iaf ett intressant möte/dejt att se fram emot på lördag (idag) med Mr Ny.
Kom hem trött men ÄNTLIGEN fredag och ledig. kanonväder....ännu en fin sommarkväll ensam, så långtråkit. Då smsar Mr Ny om det är ok att flytta dejten.....TILL IKVÄLL. Han erbjöd sig att köpa med mat.
Va fan....dags att bli lite spontan!! Så han kom hit med thaimat. Vi har suttit ute tills nu. Han åkte nyss. Han var supertrevlig och vi har skrattat mycket. Vi lät morgondagen dejt stå kvar.
Mr Dejt är i någon skog hela helgen och jagar. Han har skickat lite medelanden så bortglömd är jag väl inte men känner mer och mer att även om han är perfekt när han är närvarande så ä det ju inte till stor glädje om vi aldrig ses! Skulle det bli ett förhållande med honom är risken att det inte skulle bli mycket annorlunda från mitt singelliv. Skit också. Alltid är det något som inte ska va bra!
Men jag ska ta och lära känna Mr Ny ordentligt. Han är trevlig, rolig och intressant. Verkar ha huvud och hjärta på rätt ställe. Saker och ting lär väl ge sig med tiden.
Kul att läsa om lyckad dejt! Hoppas ni får det lika bra idag!Smått galen kväll. Efter att ha jobbat sjukt mycket hela veckan så hade jag iaf ett intressant möte/dejt att se fram emot på lördag (idag) med Mr Ny.
Kom hem trött men ÄNTLIGEN fredag och ledig. kanonväder....ännu en fin sommarkväll ensam, så långtråkit. Då smsar Mr Ny om det är ok att flytta dejten.....TILL IKVÄLL. Han erbjöd sig att köpa med mat.
Va fan....dags att bli lite spontan!! Så han kom hit med thaimat. Vi har suttit ute tills nu. Han åkte nyss. Han var supertrevlig och vi har skrattat mycket. Vi lät morgondagen dejt stå kvar.
Mr Dejt är i någon skog hela helgen och jagar. Han har skickat lite medelanden så bortglömd är jag väl inte men känner mer och mer att även om han är perfekt när han är närvarande så ä det ju inte till stor glädje om vi aldrig ses! Skulle det bli ett förhållande med honom är risken att det inte skulle bli mycket annorlunda från mitt singelliv. Skit också. Alltid är det något som inte ska va bra!
Men jag ska ta och lära känna Mr Ny ordentligt. Han är trevlig, rolig och intressant. Verkar ha huvud och hjärta på rätt ställe. Saker och ting lär väl ge sig med tiden.