Det är ju det där... Vika "fel och brister" kan man acceptera och leva med?Smått galen kväll. Efter att ha jobbat sjukt mycket hela veckan så hade jag iaf ett intressant möte/dejt att se fram emot på lördag (idag) med Mr Ny.
Kom hem trött men ÄNTLIGEN fredag och ledig. kanonväder....ännu en fin sommarkväll ensam, så långtråkit. Då smsar Mr Ny om det är ok att flytta dejten.....TILL IKVÄLL. Han erbjöd sig att köpa med mat.
Va fan....dags att bli lite spontan!! Så han kom hit med thaimat. Vi har suttit ute tills nu. Han åkte nyss. Han var supertrevlig och vi har skrattat mycket. Vi lät morgondagen dejt stå kvar.
Mr Dejt är i någon skog hela helgen och jagar. Han har skickat lite medelanden så bortglömd är jag väl inte men känner mer och mer att även om han är perfekt när han är närvarande så ä det ju inte till stor glädje om vi aldrig ses! Skulle det bli ett förhållande med honom är risken att det inte skulle bli mycket annorlunda från mitt singelliv. Skit också. Alltid är det något som inte ska va bra!
Men jag ska ta och lära känna Mr Ny ordentligt. Han är trevlig, rolig och intressant. Verkar ha huvud och hjärta på rätt ställe. Saker och ting lär väl ge sig med tiden.
Checka in Mr Ny också, det kan vara nyttigt att ha "jämförelsematerial"! Känslan av "bättre/sämre" känner man ju ganska snabbt. (Eller, jag vet inte vad man ska kalla känslan?)