Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har han åkt.
Fick en god pasta med ädelost, fläskfilé och tomat. Jag var utsvulten!
Det kändes mycket bra att ses igen. Eftersom det gått 1½ vecka sen sist så undrade man ju om "det där" fanns kvar på samma sätt.
Det gjorde det absolut!!
Fått fötterna masserade och blivit kraftigt upphånglad.
Vilken man :love:

Tänk att det fanns en tid när han gick under namnet Nr Två....Bajskorven :o

Nu har jag varit på min första dejt sen jag blev singel. Det kommer inte att bli någon andra dejt med den personen. Det klickade inte alls.

Känner nog att jag inte är riktigt redo för det här med nätdejting riktigt ännu. Det blev liksom lite för intensivt. Systeryster måste nog få bara vara systeryster ett tag till, utan pojkvän.

Nu har jag varit på min första dejt sen jag blev singel. Det kommer inte att bli någon andra dejt med den personen. Det klickade inte alls.

Känner nog att jag inte är riktigt redo för det här med nätdejting riktigt ännu. Det blev liksom lite för intensivt. Systeryster måste nog få bara vara systeryster ett tag till, utan pojkvän.
Man klarar sig ju faktiskt väldigt bra själv för den delen!
(utom när man vill bli upphånglad)

Nu var det längesedan jag skrev här igen!
Nu har känslan av att "shit, vad har jag gjort!?" helt försvunnit och allt känns bara sådär underbart som det ska göra :love:
Den här kvinnan är bara så underbar, kan knappt fatta hur det har gått till. Att man kan ha det såhär bra!
I helgen har vi packat en massa och slängt - massor! Och, ja, om vi säger så, jag är inte den som har den bästa ordningen hemma och hon är lite av en pedant så hon fick nog sig en smärre chock över min oreda... men vi kan ändå skratta och skämta om såna saker, det är så skönt! Stora flytten går 20 september men ska försöka forsla över lite lådor varje gång jag åker så det inte blir så mycket då :)

Och det kommer så mycket andra bra saker med det här också, jag kan "komma ut" för fler och fler och det känns SÅ skönt! Allt som man har gått och hållit hemligt och viftat bort eller svarat lite svävande på. Det är SÅ jäkla skönt! Nu vill jag nästan bara att alla ska höra att jag ska flytta och börja fråga varför så jag kan svara att jag ska flytta till min flickvän :love:

Nu har han åkt.
Fick en god pasta med ädelost, fläskfilé och tomat. Jag var utsvulten!
Det kändes mycket bra att ses igen. Eftersom det gått 1½ vecka sen sist så undrade man ju om "det där" fanns kvar på samma sätt.
Det gjorde det absolut!!
Fått fötterna masserade och blivit kraftigt upphånglad.
Vilken man :love:

Tänk att det fanns en tid när han gick under namnet Nr Två....Bajskorven :o

Så härligt :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 464
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 308
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V