tott
Trådstartare
En såndär velputte hade jag skippat direkt. Känns som att det bara är undanflykter hela tiden.
Nu har vi snackat (per chat) :-) Känns bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En såndär velputte hade jag skippat direkt. Känns som att det bara är undanflykter hela tiden.
Nu har vi snackat (per chat) :-) Känns bra!
Vad kom ni fram till?
Förlåt men jag får verkligen inte sökfunktionen att fungera. Är det någon som har lust att länka artikeln som diskuterades i förra(?) dejtingtråden, om att vi gifter oss med fel personer? Från DN tror jag att den var, och innehöll tipset att man ska fråga folk på vilket sätt de är galna.
Oj...då får jag omformulera mig för jag brukar fråga vad det är för fel på dom!!
Alltid kul att se reaktionen på den frågan men också intressant att höra om de har något svar. Nu ställer jag ju frågan mest på skoj och de flesta skämtar bort också tillbaka på frågan. Men vissa tar den på fullaste allvar och nämner några brister. Tar dock inte svaren så allvarligt
Ha ha! Har du märkt om de allvarliga svaren matchar verkligheten?
Jag och snygga killen pratade om artikeln på andra dejten, då han blev otråkig. Han hade läst den och jag hade läst om den - i tråden - och den gav underlag för en riktigt lång diskussion som jag uppfattade som både nyttig och underhållande. (Vi tog alltså frågan på allvar.)
Mr Dejt sa att han hade svårt att få tummen ur och det verkade ju stämma klockrent
Mr Ny bad om några dagars betänketid så jag trodde han hade massor att komma med. Men han trodde väl att det som kunde vara svårast med att dejta honom kunde vara att han var nyskild. Och det hade jag ju redan tagit med i beräkningen. Det kan ju faktiskt bli ett problem om det blir krångel med ex och barn senare om de ska blandas in.
När jag frågade min sons pappa för 14 år sen fick jag svaret "Jag kör moped". Han var med i en veteranmopedklubb och var en riktig moppenörd. Men det kunde jag överleva
Saknar du honom då?Ber nu om ursäkt för mitt otroligt löjliga inlägg som kommer att komma här......
Fick ett meddelande från Mr Ny.
"Jag saknar dig"
Det är nog 5 år sen minst en man sa att han saknade mig. Nu blev jag varm i hjärtat och glad i magen.
Känns bra det här!
Saknar du honom då?
Just nu är jag inbjuden till try-dating-online på facebook. "Se profiler och bilder på trogna män nära dig".
Man kan alltså få trohetsgaranti! Fantastiskt. Måste ju innebära att man kan reklamera om svinet skulle bedra en.
Men snälla rara du, nu ger jag snart upp hoppet. Det var ett skämt. Hela det stycket var ett skämt. Även ordvalet var det - ett skämt som anspelade på tongångarna i otrohetstrådarna här.Svinet ? menar du partnern
TÄNK om en man skrivit så på Buke !!!!!???????? ...back to reality
Men snälla rara du, nu ger jag snart upp hoppet. Det var ett skämt. Hela det stycket var ett skämt. Även ordvalet var det - ett skämt som anspelade på tongångarna i otrohetstrådarna här.
ja jag förstod det ... Men ibland när andra skämtar ( oftast män) så får dom på moppo direkt ..det har du väl märkt
därmed så kanske en del skulle ha mer förståelse för skämt från män också
Hjälp!! Hurra!!
Nu är han på väg till mig! Exakt just nu är han på väg. Vi bestämde för drygt 2 timmar sedan att han skulle komma - precis som han "går och står" för han kommer direkt från jobb.
Är det ok att ha fjärilar i magen nu?