Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt men jag får verkligen inte sökfunktionen att fungera. Är det någon som har lust att länka artikeln som diskuterades i förra(?) dejtingtråden, om att vi gifter oss med fel personer? Från DN tror jag att den var, och innehöll tipset att man ska fråga folk på vilket sätt de är galna.

Oj...då får jag omformulera mig för jag brukar fråga vad det är för fel på dom!! :o
Alltid kul att se reaktionen på den frågan men också intressant att höra om de har något svar. Nu ställer jag ju frågan mest på skoj och de flesta skämtar bort också tillbaka på frågan. Men vissa tar den på fullaste allvar och nämner några brister. Tar dock inte svaren så allvarligt :cool:

Oj...då får jag omformulera mig för jag brukar fråga vad det är för fel på dom!! :o
Alltid kul att se reaktionen på den frågan men också intressant att höra om de har något svar. Nu ställer jag ju frågan mest på skoj och de flesta skämtar bort också tillbaka på frågan. Men vissa tar den på fullaste allvar och nämner några brister. Tar dock inte svaren så allvarligt :cool:

Ha ha! Har du märkt om de allvarliga svaren matchar verkligheten?

Jag och snygga killen pratade om artikeln på andra dejten, då han blev otråkig. Han hade läst den och jag hade läst om den - i tråden :D - och den gav underlag för en riktigt lång diskussion som jag uppfattade som både nyttig och underhållande. :) (Vi tog alltså frågan på allvar.)

Ha ha! Har du märkt om de allvarliga svaren matchar verkligheten?

Jag och snygga killen pratade om artikeln på andra dejten, då han blev otråkig. Han hade läst den och jag hade läst om den - i tråden :D - och den gav underlag för en riktigt lång diskussion som jag uppfattade som både nyttig och underhållande. :) (Vi tog alltså frågan på allvar.)

Mr Dejt sa att han hade svårt att få tummen ur och det verkade ju stämma klockrent ;)
Mr Ny bad om några dagars betänketid så jag trodde han hade massor att komma med. Men han trodde väl att det som kunde vara svårast med att dejta honom kunde vara att han var nyskild. Och det hade jag ju redan tagit med i beräkningen. Det kan ju faktiskt bli ett problem om det blir krångel med ex och barn senare om de ska blandas in.
När jag frågade min sons pappa för 14 år sen fick jag svaret "Jag kör moped". Han var med i en veteranmopedklubb och var en riktig moppenörd. Men det kunde jag överleva :)

Mr Dejt sa att han hade svårt att få tummen ur och det verkade ju stämma klockrent ;)
Mr Ny bad om några dagars betänketid så jag trodde han hade massor att komma med. Men han trodde väl att det som kunde vara svårast med att dejta honom kunde vara att han var nyskild. Och det hade jag ju redan tagit med i beräkningen. Det kan ju faktiskt bli ett problem om det blir krångel med ex och barn senare om de ska blandas in.
När jag frågade min sons pappa för 14 år sen fick jag svaret "Jag kör moped". Han var med i en veteranmopedklubb och var en riktig moppenörd. Men det kunde jag överleva :)

Då låter det ju faktiskt som om det stämde riktigt bra, även om det kanske inte går att räkna med att svaren är uttömmande. :p

Ber nu om ursäkt för mitt otroligt löjliga inlägg som kommer att komma här......
Fick ett meddelande från Mr Ny.
"Jag saknar dig"
Det är nog 5 år sen minst en man sa att han saknade mig. Nu blev jag varm i hjärtat och glad i magen.
Känns bra det här! :banana:

Ber nu om ursäkt för mitt otroligt löjliga inlägg som kommer att komma här......
Fick ett meddelande från Mr Ny.
"Jag saknar dig"
Det är nog 5 år sen minst en man sa att han saknade mig. Nu blev jag varm i hjärtat och glad i magen.
Känns bra det här! :banana:
Saknar du honom då?

Jag skickade meddelande till A härom dagen att jag är glad att jag har honom i mitt liv och att han får mig att må bra. Han blev jätteglad av det! :)
Han brukar kalla mig för mussla, och det stämmer nog väldigt väl för det är inte mycket jag säger om mig själv eller om mina känslor. Så även om jag tycket det är helt obvious för mig att jag gillar honom jättemycket så är det kanske inte lika självklart för honom.

Jag har träffat min första date. Han var den enda som varit seriöst intresserad hittills och jag tyckte att han verkade söt och trevlig. Daten var kul och bra på flera sätt så jag hoppas att vi kan träffas igen. Jag är ju tyvärr rätt upptagen, men jag vill ju ändå hitta någon att dela vardagen med. Han hoch jag hade mycket gemensamt och jag tyckte att det kändes upplagt för en fortsättning Idag på jobbet tänkte jag på honom och det kändes bra.

Just nu är jag inbjuden till try-dating-online på facebook. "Se profiler och bilder på trogna män nära dig".

Man kan alltså få trohetsgaranti! Fantastiskt. Måste ju innebära att man kan reklamera om svinet skulle bedra en.:up:

Svinet ? menar du partnern ;)

TÄNK om en man skrivit så på Buke !!!!!???????? ...back to reality ;)

Svinet ? menar du partnern ;)

TÄNK om en man skrivit så på Buke !!!!!???????? ...back to reality ;)
Men snälla rara du, nu ger jag snart upp hoppet. Det var ett skämt. Hela det stycket var ett skämt. Även ordvalet var det - ett skämt som anspelade på tongångarna i otrohetstrådarna här.

Men snälla rara du, nu ger jag snart upp hoppet. Det var ett skämt. Hela det stycket var ett skämt. Även ordvalet var det - ett skämt som anspelade på tongångarna i otrohetstrådarna här.

ja jag förstod det ;) ... Men ibland när andra skämtar ( oftast män) så får dom på moppo direkt ..det har du väl märkt
därmed så kanske en del skulle ha mer förståelse för skämt från män också ;)

Men snälla du. Det var ju inte ens ett skämt om män. Det var ett skämt om hur nästan uteslutande kvinnor skriver om otrohet.

Fattar du verkligen inte det?

ja jag förstod det ;) ... Men ibland när andra skämtar ( oftast män) så får dom på moppo direkt ..det har du väl märkt
därmed så kanske en del skulle ha mer förståelse för skämt från män också ;)

Fast det verkar inte spela någon roll vad t ex jag skriver, ni är några som närmast reflexmässigt går i gång med "TÄNK OM EN MAN SKRIVIT DET DÄR :eek:"

Hade en man skrivit det där otrohetsskämtet så hade du gillat ihjäl inlägget.

Och skriver t ex jag "flasklock" så reagerar du med TÄNK OM EN MAN osv.

Fast iofs, jag klagar inte, det är skönt när världen är förutsägbar. :)

Hjälp!! Hurra!!
Nu är han på väg till mig! Exakt just nu är han på väg. Vi bestämde för drygt 2 timmar sedan att han skulle komma - precis som han "går och står" för han kommer direkt från jobb.

Är det ok att ha fjärilar i magen nu? :D:nailbiting::D

Mer än okej! Ha så kul! :D

Mr Ny ville komma hit idag och laga middag till mig. Och självklart stanna för natten. Inget man tackar nej till precis när man jobbat 10 tim utan rast plus pendlat i en timme.
Tyvärr kom lite barnproblem i mellan hans fina tanke. MEN det var bara övernattningen som sket sig. Han är nu påväg de 4 milen hit med en kasse mat. Lovley :love:
Vi har inte setts sen förra söndagen så han är efterlängtad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi...
2
Svar
20
· Visningar
1 464
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 308
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka