Melodifestivalen 2025 deltävlingar 1-5

Jag är nyfiken på SCARLET, de startar sist i sista deltävlingen och där brukar SVT (Edward?) kunna lägga något som kan vara slutsegraren….
Tycker dessutom de var riktigt bra sist och det sägs vara ett av de bidrag som funkade även internationellt ifjol och tänker att de kanske därmed coachas och fått ett ännu bättre Eurovision anpassat bidrag i år?

Bävar lite för Måns… det lär ju vara bra… men kan knappast ha Heroes möjligheterna.. och vi skickar ju tidigare vinnare om och om igen, det känns lite väl förutsägbart

Jag är nyfiken på SCARLET, de startar sist i sista deltävlingen och där brukar SVT (Edward?) kunna lägga något som kan vara slutsegraren….
Tycker dessutom de var riktigt bra sist och det sägs vara ett av de bidrag som funkade även internationellt ifjol och tänker att de kanske därmed coachas och fått ett ännu bättre Eurovision anpassat bidrag i år?

Bävar lite för Måns… det lär ju vara bra… men kan knappast ha Heroes möjligheterna.. och vi skickar ju tidigare vinnare om och om igen, det känns lite väl förutsägbart

Tänk att vi kanske får 3 (!!!) bra rocklåtar i årets final! Två är redan där!

Jag bävar också för Måns och hoppas att låten är kass och han är dyngförkyld och inte kan sjunga. Jag gillar Måns men vill INTE skicka honom till ESC igen!

Just nu är Greczula min favorit till segern! Och blir riktigt sur om vi skickar Måns istället!

Jag hittade en ny favorit ikväll! Greczula!.

Men i övrigt var deltävlingen inget att hänga i julgranen.

Nästa vecka är det Måns tur. Lite rädd att det inte kommer spela nån roll vad han har för låt.

Känns lite som när Carola tävla....Vilken skitlåt hon än hade så var det ju Carola o gick vidare. Ungefär som ett namn gör allt klart 👎

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 255
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 744
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 927
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 414
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka