Petronilla
Trådstartare
Svårtippat ikväll.
Sanna är bäst
Sanna är bäst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra är hon men nej mil från Celine!!!Sanna Nielsen vår egna Celine Dion..
Hon är inte heller min kopp te, men sjunga det kan hon verkligen !
Bra är hon men nej mil från Celine!!!
Fast jag tycker inte att hon är det heller.Sa inte att hon ÄR som Celine, hon är Sveriges svar på Celine... Svårt att få fram vad jag menar som så... men men...
Jag som tycker hennes röst är hemsk! Hon kan ju inte hålla en lång ton utan att lägga på något märkligt vibratoSanna Nielsen vår egna Celine Dion..
Hon är inte heller min kopp te, men sjunga det kan hon verkligen !
Äääh, Annika gick vidare
Greczula däremot gillar jag!
Äääh, Annika gick vidare
Greczula däremot gillar jag!
Det var en ytterst tråkig deltävling som jag halvsov mig igenom. Hoppas på lite roligare tävlanden nästa helg!
Måns har mycket möjligt en kanonlåt!Jag hittade en ny favorit ikväll! Greczula!.
Men i övrigt var deltävlingen inget att hänga i julgranen.
Nästa vecka är det Måns tur. Lite rädd att det inte kommer spela nån roll vad han har för låt.
Jag är nyfiken på SCARLET, de startar sist i sista deltävlingen och där brukar SVT (Edward?) kunna lägga något som kan vara slutsegraren….
Tycker dessutom de var riktigt bra sist och det sägs vara ett av de bidrag som funkade även internationellt ifjol och tänker att de kanske därmed coachas och fått ett ännu bättre Eurovision anpassat bidrag i år?
Bävar lite för Måns… det lär ju vara bra… men kan knappast ha Heroes möjligheterna.. och vi skickar ju tidigare vinnare om och om igen, det känns lite väl förutsägbart
Jag hittade en ny favorit ikväll! Greczula!.
Men i övrigt var deltävlingen inget att hänga i julgranen.
Nästa vecka är det Måns tur. Lite rädd att det inte kommer spela nån roll vad han har för låt.