Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Björn, SÅ synd om din syster... Men sjunga är nog inte riktigt ditt "framtidsyrke".. FAST å andra sidan så finns det ju en hel "håkan hellström" fanskara. Så vad vet jag ? Men det här är bara en ny Håkan "jag kan inte sjunga".
Jag blir oftast automatiskt anti när artister kommer med en snyfthistoria...
Givetvis otäckt med vad det där fästinghelvetet ställt till med men jag får ingen känsla av låten, han sjunger inte bra...Då hade ju Linus svenning också snyftig (tragiskt!) Låt men han kan ju sjunga så den låten gillade jag direkt!
Det var det första jag tänkte, att det kändes väldigt inspirerat av Queen. Men, det gör tyvärr att jag har svårt för den pga det. Alltså, inget kommer i närheten av Queen. Gör något eget iställetGrezcula, jag får Queens vibbar... Men kanske mest pga flygeln ? Men nää inte bara flygeln, det finns kvar när han klev upp med... Helt klart Queens influerat...
Gillar...
Usch, den gillade jag inte heller. Tyckte inte att han kunde sjunga och snyfthistorer går inte hem hos mig alls!
Det var det första jag tänkte, att det kändes väldigt inspirerat av Queen. Men, det gör tyvärr att jag har svårt för den pga det. Alltså, inget kommer i närheten av Queen. Gör något eget istället
Dock gillade jag hans stil, utseendemässigt alltså. Hade bara önskat någon helt annan typ av låt.
Dolly Style. Hmm det här är roligt ju ... Dessutom låter de ju som de sjunger ok i år... Glatt och roligt ! Jag gillar den faktiskt även om den säker kommer (MYCKET SNART) i en Xrated version av valfri dragqueen...![]()
Angelino, asså kommer rådigga den på radio, men är det inte JUST DET HÄR som "förväntas" från oss i Sverige. Förutsägbart... Fast asså den skulle inte göra bort sej, men nej jag vill ändå inte skicka det här till Eurovision...
Jag är böjd att hålla med!Idag var det svagt. Jag får väl skicka vidare Greczula och ptja, Dolly Style. Det sistnämnda var ju åtminstone ett roligt bidrag.
Resten kan åka hem.