Melodifestivalen 2025 deltävlingar 1-5

Jag blir oftast automatiskt anti när artister kommer med en snyfthistoria...

Givetvis otäckt med vad det där fästinghelvetet ställt till med men jag får ingen känsla av låten, han sjunger inte bra...Då hade ju Linus svenning också snyftig (tragiskt!) Låt men han kan ju sjunga så den låten gillade jag direkt!

Givetvis otäckt med vad det där fästinghelvetet ställt till med men jag får ingen känsla av låten, han sjunger inte bra...Då hade ju Linus svenning också snyftig (tragiskt!) Låt men han kan ju sjunga så den låten gillade jag direkt!

Usch, den gillade jag inte heller. Tyckte inte att han kunde sjunga och snyfthistorer går inte hem hos mig alls!

Grezcula, jag får Queens vibbar... Men kanske mest pga flygeln ? Men nää inte bara flygeln, det finns kvar när han klev upp med... Helt klart Queens influerat...

Gillar...
Det var det första jag tänkte, att det kändes väldigt inspirerat av Queen. Men, det gör tyvärr att jag har svårt för den pga det. Alltså, inget kommer i närheten av Queen. Gör något eget istället :p
Dock gillade jag hans stil, utseendemässigt alltså. Hade bara önskat någon helt annan typ av låt.

Angelino, asså kommer rådigga den på radio, men är det inte JUST DET HÄR som "förväntas" från oss i Sverige. Förutsägbart... Fast asså den skulle inte göra bort sej, men nej jag vill ändå inte skicka det här till Eurovision...

Det var det första jag tänkte, att det kändes väldigt inspirerat av Queen. Men, det gör tyvärr att jag har svårt för den pga det. Alltså, inget kommer i närheten av Queen. Gör något eget istället :p
Dock gillade jag hans stil, utseendemässigt alltså. Hade bara önskat någon helt annan typ av låt.

Jag får mer The Ark vibbar faktiskt. Kan lätt föreställa mig Ola Salo sjunga den.

Annicka... Asså gåshud, sjunga kan hon ju verkligen.. Kul med lite "liv" i låten. Inte bara stå rätt upp å ner... GOOD FOR YOU !!! Feelgood låt ! Mäktig !

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 255
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 744
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 927
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 414
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka