Behålla sin livmoder?!?Känd hästsportfamilj inriktad på framgång. Oherrans många syskon. Hade egen realityserie.
Senast åker mamman utomlands för att behålla sin livmoder efter typ ett dussin barn. Kvällspressen jublar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behålla sin livmoder?!?Känd hästsportfamilj inriktad på framgång. Oherrans många syskon. Hade egen realityserie.
Senast åker mamman utomlands för att behålla sin livmoder efter typ ett dussin barn. Kvällspressen jublar.
Ja, något om att hon tidigare gjort flera kejsarsnitt(?) så i Sverige hade de inte kunnat rädda livmodern en till gång, om jag minns rätt, så hon reste till Kina och fick barnet där. Det finns tidningsartiklar om du googlar.Behålla sin livmoder?!?
Det tror jag. Vi har Måns Zelmerlöw kvar.Har lyssnat om och om på Erik och ser inte hur ngn ska slå honom i den svenska uttagningen!
Jag tror inte ens Måns kan ändra på faktumet att Erik har allt i sitt bidrag.Det tror jag. Vi har Måns Zelmerlöw kvar.
Måns är alltid Måns...Jag tror inte ens Måns kan ändra på faktumet att Erik har allt i sitt bidrag.
Jag tror inte ens Måns kan ändra på faktumet att Erik har allt i sitt bidrag.
Vi får se. Jag tror fortfarande att Erik kommer gå till eurovision.Måns har en charm som går rakt igenom och han har ju redan vunnit en gång. Det spelar tyvärr roll.
Vi får se. Jag tror fortfarande att Erik kommer gå till eurovision.