Mellanmjölk

Håller med dig.:)
Vi har blivit sämre på att göra saker för varandra och på att göra saker ihop. Tål att tänkas på.
Fast det där tror jag inte på riktigt. Det är ungefär som att " jobba på relationen" och liknande. Antingen funkar relation eller inte. Det betyder inte att man inte har smågrejer som måste lösas, utan att man på det stora hela har det enkelt och rätt ihop. Annars är det bara energikrävande.
För mig låter det här mera som en varningsklocka, och dessutom när du skriver att det är en bra man som är så rätt....det känns som om du vill övertyga dig själv om det.
Alltså jag blir så förundrad när folk i min närhet menar att gräset inte är grönare minsann och att man ska försöka hitta gemensamma intressen för att ha nåt att gagga om då tänker alltid jag. Gräset är visst grönare! Trams. Världen är full av kuliga människor som du kan gilla!

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 864
Senast: Roheryn
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 153
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 187
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5