Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Red ut idag och hann innan det blev mörkt. Först kändes han lite seg men efter en galopp fick han upp tempot!
Galopperade på en äng och då kom en bil på vägen bredvid och Pepper bockade lite sen galopperade på sidan så de i bilen såg livrädda ut, jag bara log och vinkade "jag har full kontroll"
medryttarinnan:Hur har det gått?
Va härligt! vill se bilder sen, vad är det för ras?
Kul med lite liv här i tråden! Ser fram emot bilder på din nya stjärna
kl
Efter mycket om och men (ja, efter allt jag skrivit i tråden med) så ska jag inte köpa Garre. Låt oss säga att någon som känner mig bra dinglade möjligheterna till en riktigt bra häst framför mig och jag tänkte om. Ska jag köpa häst vill jag ha en som håller för det jag vill göra. Men jag och G fortsätter tills vi hittar en köpare, ägarna vill inte annonsera ut honom så det får bli via kontakter och jag vet en person som är mycket intresserad (en kollega till mig) och som jag verkligen hoppas kommer kunna köpa honom i slutändan.
Imorgon går vi vidare med G's utveckling. Då ska vi åka transport (vi behöver lastträna upptäckte vi när vi skulle hem från Västerås...) och sen ska jag rida honom i ridhus ... tror aldrig han har varit inne i ett riktigt ridhus under sina 5 år i livet så det ska bli spännande. Ägarna vågar fortfarande inte rida honom så jag kör 5-6 dagar i veckan och jobbar på med att balansera och rakrikta herr häst. Målet nu är ju att överleva Pay and jumpen 4:e november...
Kommer att gå bra med ridhuset .. låt allt ta sin tid. Kan bli en stor omställning för hästen. Ljust, speglar... om underlager slår upp i väggen, spö mot vägg osv... Lycka till!
Ja, vi åker supertidigt för att få ridhuset för oss själva ... så att vi kan lalla runt lite hur som utan att behöva tänka på andra hästar om han blir skrämd. kommer säkert gå bra, han har tagit alla förändringar och nya saker över förväntan men jag är hellre lite på den försiktiga skalan än att jag blir övermodig. Han är fortfarande rätt grön.
Fina han är kul att se ett sånt välvårdat kallblod!
Lycka till! Förhoppningsvis löser det sig till det bästa (för både dig och mig)