Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet om man får ha en medföljande vid besök på UAS?
Jag vill gärna att ytterligare ett par öron får ta del av den informationen jag får. Annars kan man lätt tappa nån del av all mängd fakta. I alla all jag....
Någon som vet om man får ha en medföljande vid besök på UAS?
Jag vill gärna att ytterligare ett par öron får ta del av den informationen jag får. Annars kan man lätt tappa nån del av all mängd fakta. I alla all jag....
Det gäller bara informationssamtal. Så jag hoppas att det är OK. Iom att samhällsrestriktionerna är borta.Menar du Akademiska sjukhuset? Det bästa är att ringa dit man ska och fråga så får du ett tydligt svar. Kan nog vara olika beroende på vad det gäller.
Tror det blir krångligt.Kan du inte ha med det extra örat på telefon.
Det gäller bara informationssamtal. Så jag hoppas att det är OK. Iom att samhällsrestriktionerna är borta.
Vid infosamtal brukar man få ta med sig någon. Tex Sahlgrenska så får man ta med sig max en person.Någon som vet om man får ha en medföljande vid besök på UAS?