Måste få skriva av mig...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Purjo_den_vilde

Trådstartare
Jag måste bara få skriva av mig...

Jag är i vecka 30 och den där "NÅGON" håller på att göra mig galen....

I tre dagar har den hållt på och fart runt som jag vet inte vad, ena stunden känns det som den ligger på tvären och tar spjärn så magen ska spricka, i nästa stund så känns det som om den står upp och boxar med huvudet mot lungorna och jag blir alldeles kallsvettig, anfådd och ibland yr....

:bump: = "NÅGON"

Det gör ju så j*vla ONT.... Jag är gråtfärdig!!!:cry:

Så fort jag rör på mig så börjar den härja runt... Jag kan ju inte ligga i sängen för jämnan. Jag har ett hem, hund och dottern att ta hand om...
Sambon måste jobba sina pass 7-20 eller dygn och blir det snö,halt eller en köldknäpp som förra veckan så ser man knapt röken av honom.... Som bärgarfru får man tåla att komma i andra hand! I alla fall nu under vintern...
SUCK vad jag LÄNGTAR efter min GUBBE!!!:cry:
Har man tur så kanske han hinner komma hem och sova ett par timmar i natt, men vad hjälper det mig??? Varför kan inte "Någon" hålla på när sambon har sina lediga dagar???:confused:

Tur att jag har en snäll dotter som är hjälpsam... Hon var lugn som en filbunke i magen.... man märkte knappt att hon låg där inne. Det kom en liten spark då och då!

Vad skönt det är att få skriva av sig lite av sin negativitet....
 
Sv: Måste få skriva av mig...

Och sen när vilden är framfödd så blir magen så oändligt tom och stilla...

Jag bar också på en synnerligen aktiv liten bebis, tack och lov inte dygnet runt, för han vilade på nätterna. Men alla de vakna timmarna var det high life i lådan! Men det gjorde iofs aldrig ont på mig.

Den enda trösten jag kan ge är att det går över, men det vet du ju redan! Stor kram! Inte lång tid kvar nu. :)
 
Sv: Måste få skriva av mig...

*haha* jag är i vecka 27 och min lilla vän har kommit på att man kan sparka upp under revbenen.. VÄLLDIGT uppskattat :cry:
Och tydligen blir man välldigt arg av att gå på föräldrakurs oxå för varje gång vi är där så känns det som min lilla vän tänker titta ut genom naveln :D
 
Sv: Måste få skriva av mig...

Det gör ju inte ett dugg ont att få en liten fot eller hand upp vid revbenen.... :cry:
Vi får hoppas att dom håller sig lugna på utsidan!
 
Sv: Måste få skriva av mig...

Hoppas kan man ju alltid...min lille vilding är lika aktiv utanför numera. Om inte värre! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 825
Senast: Tofs
·
Hästmänniskan Var nyss ute och red på min lille kille, solen skiner, hästen är jättepigg och det gröna gärdet som vi brukar galoppera på ligger...
2
Svar
35
· Visningar
4 237
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 799
Senast: alazzi
·
F
  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp