Jag har med andra ord haft det rätt bekvämt i min lilla bubbla sedan jag kom hit. Vilket mycket väl kan stämma!
Jag har lite till noll kundkontakt numera och shoppar mest på internet. ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Komma ny till en arbetsplats?Så du har aldrig i ditt liv träffat en kvinna som gör samma sak?
Grattis i så fall. Det tror jag nog alla som börjat nya på en arbetsplats gjort.
Så du har aldrig i ditt liv träffat en kvinna som gör samma sak?
Grattis i så fall. Det tror jag nog alla som börjat nya på en arbetsplats gjort.
Jag tackar för även din beskrivning av mitt (oavlönade) arbete och hänvisar också dig till @Gunnar om du anser att modereringen ska ses över.Varför då? När vissa gör det till en sport att förstöra trådar bara för att kunna få ryggdunkningar från såna som håller med, är det dags att tillrättavisa dessa. FYI kallas det moderering.
Kanske sluta se beteendet som könsbundet?
Fast det är ju det.
Senast idag blev jag mansplainad så min make tappade hakan.
Jag och hela familjen befann oss på Drottningholms hundöar för att låta dårarna rusa lite. Eftersom det var många hundar bar jag valph 15 v för att han i lugn och ro skulle kunna kolla in omgivningarna och inte råka ut för något obehagligt. Jag vet ju inte hur andras hundar uppför sig.
Helt plötsligt stövlar det fram en man, pekar på valph och säger: SLÄPP ner valpen! De måste lära sig!
Jag replikerade att jag släpper ner valpen bland ca 40 främmande hundar när helvetet fryser till is. Min vuxna hade träffat en kompis av samma ras, de bryr sig inte om andra hundar öht då.
MAN replikerar ”släpp ner den då, min hund gillar valpar”.
Jag tänker: till frukost.
Går vidare. Bärandes valph.
1: det är min valph.
2: det är min valph.
3: det är min valph.
4: INGEN av de typ 10 kvinnor som kom fram klappade utan att fråga eller ifrågasatte att jag bar honom. Några kommenterade att de tyckte det var bra.
Alltså jäva hundgubbar till att kommentera (beordra) sådana saker. Har hänt mig så jävla många gånger. Jag brukar bara svara med ett "Nä" och gå iväg numera. Chockerande i dessa gubbars ögon!
Tyst!
Fast det är ju det.
Jag och hela familjen befann oss på Drottningholms hundöar för att låta dårarna rusa lite. Eftersom det var många hundar bar jag valph 15 v för att han i lugn och ro skulle kunna kolla in omgivningarna och inte råka ut för något obehagligt. Jag vet ju inte hur andras hundar uppför sig.
Helt plötsligt stövlar det fram en man, pekar på valph och säger: SLÄPP ner valpen! De måste lära sig!
Jag replikerade att jag släpper ner valpen bland ca 40 främmande hundar när helvetet fryser till is. Min vuxna hade träffat en kompis av samma ras, de bryr sig inte om andra hundar öht då.
4: INGEN av de typ 10 kvinnor som kom fram klappade utan att fråga eller ifrågasatte att jag bar honom. Några kommenterade att de tyckte det var bra.
För att inte tala om alla de som KRÄVER (mer eller mindre) att hundarna ju måste få GÖRA UPP! För så fungerar det ju, mellan hundar.Alltså jäva hundgubbar till att kommentera (beordra) sådana saker. Har hänt mig så jävla många gånger. Jag brukar bara svara med ett "Nä" och gå iväg numera. Chockerande i dessa gubbars ögon!
Fick senast höra att mina hundar var arga på hans hund för att dom inte fick vara lösa . Jag körde drag med hundspann, hur dom skulle vara lösa och jobba samtidigt hade han inte svar på.
"Bara för att du måste pissa ikapp med alla du möter betyder inte det att hundar funkar så. Försvinn!"För att inte tala om alla de som KRÄVER (mer eller mindre) att hundarna ju måste få GÖRA UPP! För så fungerar det ju, mellan hundar.
Eh.......
"Bara för att du måste pissa ikapp med alla du möter betyder inte det att hundar funkar så. Försvinn!"
Kanske ska börja med ett "tyst", eller börja mumla saker ifrån exorcisten. Är inte hoppfull om att något skulle ändra deras ständiga behov av att tala om för kvinnor hur saker och ting faktiskt äääärrrr.
Hundgubbar är hemska.
Igår fick jag veta att min ras är bra på jakt, rådjur och sånt. Man. Skulle ha jakthund. En drever. Som jag.
Fast det är ju det.