Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får göra som jag, knyt och stoppa i ett mjölpaket eller liknande för att träna . Eller kanske katten? Det känns inte så svårt med trikåsjalen faktiskt, och där kan man ju stoppa in barnet efter knytningen så man behöver inte vara rädd att tappa. Där du bor finns det dessutom massa aktiva sjalande föräldrar så du kan säkert få bra hjälp!jag vill bära i själ helst! Men är ganska sådär... opraktiskt lagd typ så jag vet inte om jag kommer orka fippla med att knyta, eller ens förstå mej på hur man gör?
Här har du en tröttsam pustande klagande blivande mamma .Vill även slänga in en notis från mig att det kan vara oerhört tröttsamt & höra mammornas tjat & tjuriga kommentarer om rosa/blå kläder.
Jobbar i klädesbutik där vi säljer kläder, just i mycket rosa & i blått. Varför, jo för det säljer som smör Det finns folk som vill ha unisex & det finns folk som inte vill ha det. Det finns urval till alla, fast kanske i olika butiker.... men ändå får man ständigt höra griniga kommentarer som om vi i butiken vore dumma i huvudet som har en "pojk" & en "tjej" avdelning. Lite roligt tycker jag, när vi har en enorm försäljning.
Jag förstår dig, när var det det var dags?Jag vill också på UL!
Kviga: Det tycker jag också ! Eller Mamma Mu!JAg tycker du ska byta till Mjölkko om du tänker amma
Här har du en tröttsam pustande klagande blivande mamma .
Jag tycker det är just det som är sorgligt, att det säljer så bra. För mig tyder det på en trend i samhället jag inte vill ha.
Jag ser det i ett annat perspektiv än du där jag tycker det ligger ett stort symbolvärde just i hur kläderna blir så förfärligt uppdelade efter kön ända från start. Och flickor ska ha volanger, spets och rosa och pojkar tuffa kläder.
JAg tycker du ska byta till Mjölkko om du tänker amma
Kviga: Det tycker jag också ! Eller Mamma Mu!